港男搭巴士唔知醒直送車廠兼被困 為逃生起飛腳狂踢車門 網民教路原來可以咁做?

文: 李紫彤
2022.12.14

你有冇搭巴士瞓過龍嘅經驗?近日,有網民發帖並上載一段錄有一名港男被困巴士車廂的片段,疑港男「瞓過龍」未能及時下車,最後跟巴士一同被送回車廠,港男多次嘗試用力踢開車門,但並不成功。影片的最後亦沒有交代事件結果,不知事主最後能否成功逃脫呢?

最近,有網民於Facebook專頁「屯門友」以「小編都試過瞓過龍車咗去車廠,好彩自己識開門無被困」為題上載了一段長12秒的影片。影片中可見,一名港男懷疑於巴士「瞓過龍」,而被直接送回車廠並鎖在巴士內,被鎖的港男貌似不知所措,到處顧盼都未能找到巴士門的開關,因而開始拍打玻璃並用力踢門,但多次嘗試不果,影片的最後亦沒有交代清楚港男最終如何被獲救。

男KOL爆料有知名男歌手做姦夫派綠帽 偷食斷正捉姦在場身份呼之欲出

同場加映:【衝出嚟玩】香港海防博物館闊別4年回歸重開!親子輕鬆郊遊路線/行勻24個史蹟點/180度海岸觀景位

帖文一出,引來不少網民熱議!有網民指「點解影佢,唔救佢?」、「影片嗰個人吾幫手救人嘅」、「拍條片嗰個點解唔去搵人幫手?」,不解為何拍攝者不救,任由受困者繼續掙扎;亦有網民認為司機下班前有責任巡車,確保車上沒有人才鎖車,這樣可避免同類事情的發生!有網民認為事主不該那麽激動大起拳腳,指「其實,有冇諗過,破壞物品要賠償!」、「暴力解決唔到問題」、「踢爆左(咗)佢就大鑊」。

醫管局招聘非緊急救護運送服務員!月薪高達$1.8萬、中三學歷申請得!

 

此外,有很多網民表示他們亦曾經有同樣經歷,更分享自己「逃出生天」的方法,網民指「其實抬起頭上面咪有制開門囉,想冇咁尷尬就盡量開上車門然後關返門,因為落車門會響」,亦有網民建議事主打電話報警求救即可,整個過程安全又不需使用暴力!

楊千嬅1999年絕版CD被翻出!劈價$10附送青澀寫真照片 賣家直言:賣唔出

 

根據香港法例規定,毀壞巴士屬刑事罪行,任何人如無合法辯解而摧毀或損壞他人財產,意圖作出上述行為,或罔顧他人財產被摧毀或損壞而作出上述行為,都屬違法,最高可被判終身監禁。

 

/資料來源:FB@屯門友

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓