Ben Sir開Show跳唱卜卜齋 CCDC冬日親子舞蹈派對

文: U Magazine
2022.12.14

Ben Sir歐陽偉豪,最近得到高手指導,即將舉行合家歡當代舞蹈劇場《Ben Sir百舞禁忌卜卜齋》。Ben Sir話廣東話六個音調可以用來跳舞,仲好啱大人小朋友一齊跳。點跳法?一齊聽下Ben Sir同舞蹈高手點講。

Ben Sir話廣東話本身的音樂性極強,粵語有九聲六調,「三碗細牛腩麵」便是符合粵語九聲六調之中六調慣性順序的詞句,另外「394052」、「一轉瞬情已逝」、「腰手腳齊舞蹈」都是符合音調的詞句。而這些詞句更可以化成舞蹈,Ben Sir和CCDC城市當代舞蹈團的舞者更會現場跳畀你睇。

▌Ben和城市當代舞蹈團藝術總監伍宇烈。

▌「三碗細牛腩麵」便是符合粵語九聲六調之中六調慣性順序的詞句。

▌廣東話可以用嚟跳舞,Ben Sir和城市當代舞蹈團的舞者更會現場跳畀你睇。

▌大家都很關心Ben Sir的舞步是甚麼風格,Ben Sir話自己學過跳土風舞,仲有證書。



【Info】
《Ben Sir百舞禁忌卜卜齋》
日期:12月20日,4pm及7:30pm;12月21日,2pm、4pm及7:30pm
地點:尖沙咀香港文化中心劇場
門票:$200、$100
詳情:http://www.ccdc.com.hk/
查詢:2326 8597

============
同場加映:
【藝文Guide】舞蹈高手指導!Ben Sir 跳唱燈等凳 CCDC冬日親子舞蹈派對
 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓