駱振偉孖丹麥籍太太高調放閃晒恩愛!結婚3年感情如一 紙摺3D電話冧爆老婆盡顯心思

文: 羅志宏
2022.12.15

近期憑ViuTV劇集《繩角》而人氣急升的駱振偉(Thor),劇中飾演大師兄「袁天就」表現突出,戰死擂台的一幕更叫不少觀眾痛心疾首。而現實中的駱振偉其實是一名已封盤的型男,結婚3年與丹麥籍太太Katrine幸福美滿,感情如一,不時高調放閃更會閃盲一眾網民。

日前是駱振偉太太(Thor嫂)的生日,愛妻號駱振偉就在IG社交平台上公開放閃,貼出老婆於生日蛋糕前合十許願的照片,寫道:「是日鬼妹生日,Happy birthday my love」,並表示任職機師的老婆「今朝先係三藩市返黎(嚟)」,幸好趕及抵港一起慶生。

楊千嬅1999年絕版CD被翻出!劈價$10附送青澀寫真照片 賣家直言:賣唔出

 

至於生日禮物,駱振偉就準備純素生日蛋糕和生日卡,更與老婆一起換新電話,但但由於電話未到手,所以他親手用紙摺3D電話模型冧老婆,盡顯心思。駱振偉寫道:「連佢都話大吉利是,你見佢攞住個電話幾開心!呢啲咪就係心思囉講幾多次啫,好明顯我就百無禁忌㗎啦,整咗我成個鐘㗎頂你。」

醫管局招聘非緊急救護運送服務員!月薪高達$1.8萬、中三學歷申請得!

現年38歲的駱振偉,於2019年與拍拖5年的白人女友Katrine於丹麥拉埋天窗,舉行婚禮,婚後不時於社交平台高調傳情放閃,一直恩愛非常。

花旗銀行免費大抽獎!一連3星期 贏東京雙人來回機票、逾$30萬獎賞

 

►同場加映:【衝出嚟玩】香港海防博物館闊別4年回歸重開!親子輕鬆郊遊路線/行勻24個史蹟點/180度海岸觀景位

 

圖及來源:IG@駱振偉

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓