比利時足總一反常態公開招聘主教練!列10項要求做馬天尼斯接班人!

文: 梁穎心
2022.12.15

有歐洲紅魔鬼之稱的比利時作為上屆世界盃季軍,今屆卻緣盡16強,在小組賽階段已慘遭淘汰。比利時出局後,主教練馬天尼斯請辭,沒想到比利時足總竟在商業社交平台LinkedIn發出主教練招聘廣告!即刻睇睇有咩條件喇!

貴為上屆季軍的比利時,沒想到黃金一代的最後一舞是如此收場。從賽前被睇好能從小組賽出線,甚至有望突破2018年的成績,到最後只在小組賽取得1勝1和1負的4分表現,飲恨出局。執教超過6年的班牙籍教練馬天尼斯離任後,比利時足總做法卻一反常態。

黃心穎近照曝光孖男友泥鯭拍拖放閃 融入男方朋友圈high爆睇世界盃

皇家比利時足球協會(Royal Belgian Football Association)被發現在Linkedin發出主教練招聘廣告,有別於在揀選新主教練時,先內部列出候選領隊名單,再從中選擇理想人選,私下聯絡商討,比利時足總今次的舉動,被外界認為是希望招募其他有潛力的非足球領域人士。

以下為招聘新帥的條件,包括:

  1. 有野心
  2. 曾在高水平國際賽事執教
  3. 豐富的足球戰術知識
  4. 合適的個人能力
  5. 管理全球最高水平球員經驗
  6. 能夠凝聚球隊
  7. 幫助年輕球員融入球隊
  8. 能夠利用數據﹑科技及主觀意見打造戰術
  9. 有效利用比利時足總建立的體育架構及專家團隊
  10. 知道如何獲得世界知名賽事的冠軍

前面9項條件都很合理,但能否贏得冠軍始終講究天時地利人和。未知識用防身鐵棍會否加分,最後又會選出哪位有識之士呢?

萬千星輝頒獎典禮2022|賽前公佈獎項十強名單!視后投票戰況明朗化 「阿寶」滑鐵盧 龔嘉欣意外落馬

►同場加映:【衝出嚟玩】香港海防博物館闊別4年回歸重開!親子輕鬆郊遊路線/行勻24個史蹟點/180度海岸觀景位

來源:HKET

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓