老闆豪送「呢樣食物」做聖誕禮物 好揼本但離地?同事企定定唔識處理

文: 唐卓寧
2022.12.16

聖誕將至,不少公司都會辦聖誕派對,讓各位員工輕鬆一下,即使沒有派對,也會安排抽獎或送禮賀聖誕。最近,就有一位老闆訂了一箱急凍火雞作為員工的聖誕禮物,雖然一隻急凍火雞的價格絕不便宜,但這個「驚喜」似乎就令一眾員工「唔知好嬲定好笑好」。

最近,一名網民在香港討論區發布了一篇以「就黎聖誕節,老細一人派左一隻急凍火雞比同事...」為題的文章,他指,每年聖誕時,老闆都會送些小禮物給各員工,今年也不例外,但同事打開紙箱後,當刻目瞪口呆,事主憶述:「仲好記得第一個拎果個同事打開個箱果陣呆左咁企左係度,跟住同我地對望左幾秒~~~ 我地見到佢既眼神都心知不妙」。原來,老闆上網訂購了急凍火雞作為今年的聖誕禮物,雖然發現價格並不便宜,但一眾同事「拎住隻火雞企左係度你眼望我眼,都唔知好嬲定好笑好」。

網民留言反應兩極,有人認為老細為員工禮物花心思,抵讚:「你老細好好人!仲請唔請人呀?」、「好有心,俾心機做啦」、「難得的老細」,但有人認為老闆沒有考慮員工的情況:「香港打工仔,邊個屋企有甘大個焗爐整火雞?就算蒸,放得落隻雞,都冚唔到個蓋。」、「送急凍火雞比同事...老闆其實係咪想玩X你地」、「送急凍火雞,真係多X謝離地嘅老細」。

來源:香港討論區

圖片來源:TVB劇集截圖

►同場加映:【衝出嚟玩】香港海防博物館闊別4年回歸重開!親子輕鬆郊遊路線/行勻24個史蹟點/180度海岸觀景位

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓