港女怕凍唔沖涼頭油多到識發光!男友出盡奇招氹女友沖涼勁肉赤!網民:香港有幾凍

文: 梁穎心
2022.12.18

踏入冬季天氣轉冷,日前一名網民在網上發文指,女友以怕凍為由拒洗澡,「見到佢個頭油到好似識反光咁樣」,男友擔心再降溫,女友會一個月不沖涼。最後想出一招順利氹女友沖涼,但同時令男友「騰雞」……究竟是甚麼方法如此有效呢?

受強烈季候風影響,出被窩難、入澡前及出浴一刻同樣難。有網民在香港討論區以「天氣一凍,女朋友又唔沖涼啦!」為題發文,指自己女友本來已不喜歡洗澡,天冷後問題更嚴重,直言「見到佢個頭油到好似識反光咁樣」。由於買了浴室寶都無補於事,男友就想出奇招,「只要每日都肯沖涼嘅話,我就每日畀佢碌我張信用卡一次」。

男友指金錢誘因十分有效,「呢兩日都收到短訊通知,張卡碌左幾多幾多錢」,雖然要找卡數,但十分欣慰女友肯沖涼,頭髮亦乾爽。

帖文引來網民熱議,調侃事主「味道如何,請分享?」、「唔係怕凍掛,佢話夏天都係咁呀」、「女人碌卡 無底深潭 準備申請破產」、好多女人沖涼沖成個鐘頭,每日沖兩次,你女友要珍惜啊幫你慳錢」、「正....女人味」。亦有不少人表示不沖涼,太污糟,又反問「請問香港有幾凍? 沖凍水涼咩? 一開熱水爐就有熱水沖涼啦! 你屋企無獨立浴室浴缸嗎?」

►同場加映:【衝出嚟玩】將藍隧道及將軍澳跨灣大橋12月開通!來回簡易2小時單車路線/觀景台打卡

來源:香港討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓