IG全新功能「Instagram服務中心」!IG帳號被盜簡單步驟驗證取回帳號

文: 劉紀彤
2022.12.20

唔少Instagram用家都試過帳號被盜用、被停用的情況,以往IG帳號被停用,想重新奪回帳號使用權需要經過多重步驟,不過最近IG推出「Instagram服務中心」,專門助用家解決帳號相關的問題!

IG全新推出專門處理帳戶問題的「Instagram服務中心」功能,如果用家的帳號遭盜用、被停用、無法登入自己的帳號都可以於服務中心支援頁面求助,Instagram服務中心頁面將會協助用家以簡單步驟驗證取回帳號。

例如現時最困擾用家的「無法登入帳號」問題,Instagram首先會要求用戶輸入登入密碼,再指定兩位Instagram聯絡人協助驗證,只要確認是擁有者就能取回帳號,比以前更方便!

來源:HKET、 Instagram

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓