星爺愛犬世界盃貼中冠軍「發左達」 瞓身All in賺大錢獲獎勵豪華九大簋 仲公開招親!!

文: 唐卓寧
2022.12.20

世界盃受全球關注,決賽更是踢得激烈。而近來在社交媒體十分活躍的星爺周星馳原來都有就世界盃發文,他讓愛犬Kio預測球賽結果,最後一如Kio所選由阿根廷勝出,星爺便為牠準備聖誕大餐,更在文中為愛犬招親。

星爺在世界盃決賽前猶疑到底要支持法國還是阿根廷,於是讓愛犬Kio代為選擇,Kio支持阿根廷,星爺便下定決心:「信你bro ! 一於瞓身All in !」最終,阿根廷成為今次世界盃的冠軍,星爺亦不忘愛犬功勞,不但獎勵九大簋,還為牠招親:「Kio 貼中波發左達!想話成家立室!大家有冇靚女介紹?」

 

有網民就搞笑留言:「帶佢去愛協選妃...順道可以送個「套餐」比Kio....」、「如花啱唔啱?」、「Kio: 初戀呀我要初戀呀」。

來源:IG@stephenchow

 

►同場加映:【衝出嚟玩】將藍隧道及將軍澳跨灣大橋12月開通!來回簡易2小時單車路線/觀景台打卡

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓