日本300円店 聖誕飾品登場 聖誕樹小擺設、發光掛毯、閃閃雪球

文: U Magazine
2022.12.21

嚟到日本必逛嘅一定係3COINS生活雜貨店,店內有大大小小嘅家品、廚具、文具及飾品,產品琳瑯滿目,逛上幾個小時都唔係問題啊!
臨近聖誕就買啲裝飾佈置下家居,但又唔想太大陣象,咁就要睇埋落去啦!今次小編就係300円店搜羅咗幾款迷你又可愛嘅聖誕飾品,唔會太佔空間又可以増添一點節日氣氛,最緊要係CP值夠高,平平地就可以入手!

1. 聖誕樹小擺設 330日圓(約20港元)
這是一棵聖誕組裝樹,上面有聖誕老人及禮物等小配件,將配件插入樹的孔中即可輕鬆組裝。


2. 聖誕火車擺設 330日圓(約20港元)
火車擺設木材製成,裝飾在入口和臥室等各個地方,可以感受聖誕節的氣氛~


3. 聖誕樹發光掛毯 550日圓(約33港元)
開燈後可以營造出華麗的感覺,側面有個可以存放電池組的口袋,十分方便。


4. 聖誕紙樹 220日圓(約13港元)
高度為 30cm的聖誕紙樹,內部有磁鐵,使紙張相互粘在一起,可以擺出漂亮的形狀。


5. 閃閃雪球 330日圓(約20港元)
提到聖誕飾品,當然不少得雪球,有白色及褐色兩款,也可以作為聖誕禮物。



6. 聖誕村迷你擺件 220日圓(約13港元)
一套 3 種類型的天然木質房屋物品,放入LED燈蠟燭更有氣氛。



7. 聖誕老人掛飾 4件套 330日圓(約20港元)
可愛的聖誕老人裝飾品,不僅可以掛在樹上,還可以掛在牆上作裝飾品。


8. 聖誕倒數日曆 1,100日圓(約65港元)
另一半追求儀式感或者鐘意心意禮物的話,就可以買這個聖誕倒數日曆,在盒子裡放入小禮物及飾品,可以享受聖誕節倒數時光~

 

【INFO】
3COINS 聖誕飾品
售賣點:日本3COINS門店
購買網址:https://www.palcloset.jp/display/article/detail/?acd=2211143co_001&b=3coins


text/Phoebe
source/3COINS JAPAN

============

同場加映:

【蝸居睇樓團】元朗60年村屋變童話式退休Dream House!特大玻璃趟門廚房連飯廳+二樓溫馨小偏廳

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓