仁濟心|蔣家旻超淡妝上陣挑戰逆齡演反叛學生妹 拋開「反骨琪」包袱演技牽動網民情緒

文: 羅志宏
2022.12.25

TVB播放的短劇《仁濟心》最新一集由蔣家旻、文雪兒演出,故事透過真實個案帶出「愛可超越血緣」的正面訊息,而早前憑《美麗戰場》「反骨琪」一角爆紅的蔣家旻,今次就重現自身中學時代造型,挑戰「逆齡」超淡妝上陣演反叛學生妹,其熱心社工角色的慘情戲更牽動了不少網民的情緒,令她笑言感覺「從良」!

蔣家旻(Angel)是次挑戰「逆齡」飾演中學生,皮膚白晳的她穿起校服零違和,令人眼前一亮。問到Angel有否刻意幫角色「減齡」,她笑言有參考以前自己的中學造型:「化妝方面,我淨係搽咗粉底液,遮咗眼圈,另外我有紮返中學年代會梳嘅髮型,啲工作人員已經話我有番初中生嘅感覺,我都好多謝佢哋鼓勵咗我。」

►同場加映:【衝出嚟玩】堅尼地城1萬呎遊樂場Sooper Yoo門票85折起!2小時任玩攀爬障礙迷宮+單車激戰

曾就讀仁濟醫院林百欣中學的Angel,續指是次拍攝《仁濟心》有著一份使命感:「一來自己喺仁濟旗下中學讀書,二來因為自己係仁濟之星,所以每次接觸仁濟嘅工作,我都有份使命感。今次拍攝有令我諗番起昔日校園嘅生活片段,之前我都有返學校探老師,發現無論課室、課程同埋老師都變咗好多。」

之前憑《美麗戰場》角色「反骨琪」深入民心兼提名台慶頒獎禮最佳女配角的Angel,亦笑言「反骨琪」與這次的角色「Phoebe」各走極端:「所以演《仁濟心》會有種從良嘅感覺,有網友睇咗《仁濟心》都留言話掛住我做純品角色。」這次在《仁濟心》裡成功演繹出楚楚可憐同內疚的情緒,蔣家旻的演技獲讚絲絲入扣,與文雪兒的互動場口更感動非常,由性格反叛演到幡然成長,演技相當出色。

 

圖及來源:TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓