工人姐姐送貴重頸鏈做聖誕禮物!港媽得知真相好失望!網民:事有蹺蹊?

文: 梁穎心
2022.12.28

聖誕節最開心當然是有禮物收!一名港媽日前在討論區發文,指工人姐姐贈送貴重頸鏈作聖誕禮物,大為感動。回想起之前因丈夫送禮給工人而生氣,感到一絲慚愧,不過喜悅並未持續很久,得知禮物是老公與工人姐姐夾份買,港媽心情轉平淡......

早前有名港媽在香港討論區發文指,自己的丈夫為工人姐姐準備了鑽石耳環作生日禮物,而自己的結婚紀念日卻得個吉,因而感到不滿。近日,該名港媽以「冇諗到工人姐姐會送咁貴嘅聖誕禮物畀我」再度發文,稱獲工人姐姐贈送價值不菲的頸鏈作聖誕禮物,十分感動,並對於早此就生日禮物一事生氣,感到慚愧。

正當港媽疑惑點解工人姐姐送如此貴重的禮物時,「老公衝左出嚟話份禮物係佢同工人姐姐夾份買」,隨即令港媽的喜悅和感動的心情有點冷掉。港媽認同工人姐姐有心,但坦言「如果佢唔係同我老公夾埋一齊送,我應該會開心啲」

送名貴鑽石耳環賀工人姐姐生日!網民反應兩極!一定有野VS有人情味

部分網民認為,工人姐姐與男僱主有不尋常關係,認為男僱主夾錢行為不正確。不過,有網民認為港媽的丈夫對工人好,只是希望對方對港媽好,認為港媽過慮。

來源:香港討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓