開心速遞|蔣家旻猙獰重演「反骨琪」倒藥落地一幕 還原《美麗戰場》亂入《愛回家》玩味十足

文: 羅志宏
2022.12.29

TVB處境劇《愛·回家之開心速遞》向來玩味十足,不時會重演其他劇集的經典場口增加趣味,日前的一集「天機做世界」就有蔣家旻重演《美麗戰場》「反骨琪」倒藥落地一幕,面目猙獰的演繹加上還原度一模一樣的台詞,令不少觀眾直呼過癮!

日前一集「天機做世界」有宋天機(許家傑飾)再次現身,冒認「送水輝」的身份呃飲呃食兼呃錢,但遇上了一盞非省油的燈「錢栖」(蔣家旻飾),被她一下子就識破真身,於是將計就計,機智設局反害了他。蔣家旻飾演的「錢栖」就與丈夫及傭人夾計做場戲,令許家傑飾演的「宋天機」誤以為自己有份殺人。

►同場加映:【衝出嚟玩】堅尼地城1萬呎遊樂場Sooper Yoo門票85折起!2小時任玩攀爬障礙迷宮+單車激戰

蔣家旻突然就「反骨琪」上身,重演了《美麗戰場》裡倒藥落地一幕,眼見「心臟病發」的丈夫倒地不支,而當面將樽內所有藥丸倒落地,再直呼一句「好想食藥啊?我就係唔畀你啊!自己攞啊!」,再補多一句「你醒吓啦!而加佢知道晒我哋嘅秘密,唔係佢死就係我哋死啊」,對白跟《美麗戰場》如出一轍。

蔣家旻今年在《美麗戰場》憑著「反骨琪」一角爆紅,為大反派賦予靈魂性的演繹,不但獲讚演技再有突破,而且獲冠上演技派之名,更入圍競逐《萬千星輝頒獎典禮2022》「最佳女配角」、「最受歡迎電視女角色」10強,被視為頂頭大熱人選,獲不少網民大力推舉攞獎!

圖及來源:劇集截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓