J2開壇|蘇民峰風水改名從來唔用「瑩」字?陳若思被批耳大鼻扁頑皮相卻嚮往子女成群

文: 羅志宏
2023.01.02

82台J2節目《開壇》最新一集有蘇民峰師傅拍住4位J2ers倪嘉雯、陳若思、黃嘉雯和陳國麟解答風水命理疑難,蘇師傅今集講的主題是「子女」。俗語有云「唔怕生壞命,最怕改錯名」,幫子女改名費煞不少父母思量,原來蘇民峰師傅指點改名從來唔用「呢個」字!

蘇民峰師傅從事風水命理多年,指點過不少父母迷津,但每次風水改名,「瑩」字從來都不會用,原因是因為師傅覺得「瑩」字是上幾代人才會使用的名字,現今年代的人都少用這個字。

►同場加映:【衝出嚟玩】赤柱孖崗山觀景台1小時來回新手路線!適合親子郊遊/飽覽赤柱灣無敵靚海景

講開生兒育女,原來陳若思(Amber)母性極重。由於Amber是家中獨女,自少就嚮往子女成群的大家庭,她說︰「我細個係超級想要個兄弟姊妹陪我玩,但媽咪話照顧多一個,會搞唔掂。」她笑言心目中至少生兩個,因為一個人會好孤獨,兩個小朋友一齊成長、一齊學習會開心健康得多。

她笑言當初媽咪生一個的原因︰「師傅話我耳大、鼻扁係頑皮相,細路仔時我係會坐唔定,周圍跑來跑去,大聲叫、所以媽咪話唔夠膽生第二個。」Amber自言一直都希望生兩個以上,湊得掂的話生四位小朋友都沒有問題。

圖及來源:TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓