有種好男人|李佳芯海棠春睡回眸一笑令人心動 女神日常仙氣畫面放題獲網民激讚靚到發光

文: 羅志宏
2023.01.03

TVB劇集《有種好男人》日前一集焦點落在馬德鐘與李佳芯的心動日常,楊日正(馬德鐘飾)昏倒後被Charlie(李佳芯飾)救回,兩人因而拉近距離,開始有所心動。今集還加插了不少「女神日常」片段,不少網民大讚Ali劇中造型充滿「仙氣」 ,床上伸懶腰及海棠春睡的「女神日常」畫面放題,有「心動世一」的感覺!

本集劇情講到楊日正(馬德鐘飾)向姑姐楊飛雲(陳自瑤Yoyo飾)前度討債,豈料日正喝下對方落了迷暈藥的酒,因而昏倒並滾至坡下岸邊。跟日正約好見面的Charlie(李佳芯飾)察覺有異樣,隨即回公司追查對方GPS定位,成功救回日正;日正在朦朧間看到Charlie一臉擔心,開始有所心動。

此外還加插了不少「女神日常」片段,包括Charlie海棠春睡甫、床上伸懶腰、睡衣Look煮早餐等,其中一下回眸一笑更令人睇到雙眼發光,網民睇見均大讚Ali劇中造型「仙氣」十足:「Ali世一」、「太美了」、「靚到識發光」、「真係做得好自然好舒服」。

談到繼《跳躍生命線》後跟Ali再合作,對手戲多之餘還不乏甜蜜場口,馬德鐘坦言新鮮感倍增:「我哋用好多時間去傾啲情節點處理,其中喺茶水間一幕浪漫親熱戲都用咗頗長時間去傾同拍,希望攞到劇本嘅感覺,令觀眾感受到我嘅矛盾心情。」

►同場加映:【衝出嚟玩】赤柱孖崗山觀景台1小時來回新手路線!適合親子郊遊/飽覽赤柱灣無敵靚海景

圖及來源:TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓