網民熱議:揀觀塘凱滙定啟德一號好? 觀塘烏煙瘴氣?啟德好荒無、少商場?

文: U Magazine
2023.01.09

位於觀塘嘅凱滙以及位於啟德發展區嘅啟德一號,同屬近年落成嘅新私樓,而呢兩個同樣位於九龍東嘅私樓,邊一個比較優質呢?早前有網民喺香港討論區上發文,問應該買凱滙定係啟德一號好,就引來一眾網民發表對於呢兩個私人屋苑嘅唔同意見!

觀塘係假市區?啟德先係真市區?
樓主表示啟德一號雖比凱滙貴約5%,但似乎啟德一號更為優質,所以就問到一眾網民若於明年入市應唔應該揀啟德一號好:「而家凱匯(滙)2手17000-18000(一呎), 啟德就貴5%左右,啟德一號好像優質好多。想明年年中入市,是否應該選啟德一號呢?」。有網民就認為應該揀啟德一號,全因地段上啟德先係真正嘅市區:「梗係啟德,地段已經差一截,因為地段上啟德才是真市區比較近CBD(核心商業區),觀塘只係邊皮市區,去中環都多站D(啲),凱匯(滙)始終是假市區,去金中(鐘)會展十幾個站或者轉兩次,去中環都比啟德遠」。

有網民認為觀塘離金鐘及中環等地較遠,屬於假市區,而啟德鄰近核心商業區,才是真正的市區。

啟德交通唔方便?大部份樓樓下冇商場?
對於有網民雖指啟德為真市區,但有網民就認為啟德地理位置差之餘,交通亦唔方便:「先天兩頭唔到岸嘅地理位置」、「啟德環境好,不過好唔方便,次次去我朋友到(度),又要去鑽石山轉車,個轉站行好遠」、「我都覺得唔方便!」,有網民就更以荒無嚟形容啟德,並指出大部份私樓樓下冇商場,非常不便:「凱匯(滙)在觀塘市中心, 點都方便過荒蕪(無)的啟德,住啟德要過"跑步人生"」、「我幾天前去啟德看樓,發覺啟德很多樓盤摟(樓)下沒有商場,行去shopping mall好唔方便。行去地鐵沒有嘢za(遮)頭。就算啟德將來有很多shopping mall,講真現代人很少行公司。當然同樣價錢買啟德,但凱匯(滙)有折樣(讓)情況下,覺得凱匯(滙)好些」。

有網民認為啟德雖環境好,但地理位置不佳,交通亦不便。

有網民則指啟德較為荒無,有不少私樓樓下都沒有商場,對日常生活會造成不便。

觀塘屬舊區少中產住?重建後或會不一樣?
至於凱滙,有網民就認為觀塘區屬於舊區,有較多舊樓以及公屋,區內甚少中產人士聚居:「凱滙喺舊區,買都傻比(畀)發展商食盡晒」、「觀塘只有巿中心有2,000伙私樓,其餘係舊樓和公屋,根本難以匯聚中產聚居」,不過有網民就指觀塘正在規劃重建,於十數年後或有一番新景象:「十幾年後可能完全不同,參考澳(奧)運站!」、「凱匯(滙)隔離(籬)還要起地標性的商業中心,比APM還要大,市中心全部重建,但係要等!」、「十多年後,重建成形後,我覺得有憧憬!」

有網民指凱滙位於觀塘舊區,區內有不少舊樓和公屋,而私樓則佔少數,難以匯聚中產人士聚居。

亦有網民認為觀塘於不久的將來會進行重建,可期待十數年後區內會截然不同。

觀塘烏煙瘴氣?單位面向鐵路會影響風水?
亦有網民指觀塘雖方便,但環境差,人多車多之餘,品流亦複雜:「凱匯(滙)方便有APM,不過舊區下邊好多老雞企街,環境差好多」、「凱滙附近又舊又雞竇人又多,馬路塞到阿媽咁又污煙漳氣,其實根本唔岩(啱)人住」、「觀塘烏煙瘴氣,理性中產、白領儷人及代宮(官)山媽媽黨寧願揀啟德囉」,更有網民認為居住於凱滙部份面向鐵路嘅單位更會影響財運:「凱匯(滙)望住鐵路軌個(嗰)邊千祈唔好買,99%財來財去」。

有網民認為觀塘環境烏煙瘴氣,人口非常稠密,而更有不少人於區內從事賣淫活動。

亦有網民認為居住於凱滙當中面向鐵路的單位會對財運造成影響。


text/Jonathan
photo/HKET圖片庫

========
同場加映:
【蝸居睇樓團】鰂魚涌風水屋靚裝大變身 遷就床頭方位三房變四房、超強儲物衣帽間

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓