新手開箱 $12蚊店8款露營用品 復古營火吊燈、超抵摺疊枱櫈、各式鍋具

文: U Magazine
2023.01.07

家居廢J組又出動!今次唔整手工DIY,反而挑戰一直好想做嘅戶外活動—露營!身為12蚊店Fans嘅我哋發現原來有啲分店係有露營野餐用品賣,價錢由$12蚊至$100蚊,煮食用具、摺疊枱櫈、戶外裝飾等選擇都唔少,一於睇吓係中伏定係挖到寶啦!


1.營 $100港元(推薦度:★★★)



作為露營過夜的營具來說略嫌不足,不但沒有布幕遮掩,空間不算太大。但開合收納方便,只需用營釘抓緊草地,比較適合野餐休閒用。



2.摺疊枱 $60港元、櫈 $39港元(推薦度︰★★★★)



十分輕便的摺疊枱櫈,易於攜帶,承重量正常,枱面附有飲品格,兩人用剛剛好,雖然品質比不上專業用,但價錢實惠,推薦給露營新手。


3.睡袋 $100港元(推薦度:★★★☆)
最普通款的睡袋,有軍綠和黑兩種顏色,厚度不錯,需另備枕頭,190cm以下都能使用。


4.地墊 $60港元(推薦度︰★★★★)


店內有多種款式的野餐地墊,最平$12蚊有交易,一人用至最多四人用的都有,$60呢款更用了防水物料,清潔方便。


5.裝飾組 $12-$60港元不等(推薦度:★★★☆)


營火吊燈 $60 港元(推薦度:★★★★☆)
超推薦呢盞營火吊燈,復古造型相當有型,可轉白光及黃光,營火效果超有feel!


百搭串燈 $39(推薦度:★★★★)
記得選購室外用,可轉換多種閃燈模式。



6.爐具/生火組 $25及$60港元不等(推薦度:★★★★)


可重覆使用的生火小爐,倒入酒精即可,建議錫紙墊底更安全。



7.各式鍋具 $12-$70港元不等(推薦度:★★★★)


煎牛扒用的迷你鐵板,傳熱力十足,但會黐底,只供一次性使用,不過 $12蚊平平地玩吓都OK!


防黐底嘅煮食錫紙兜,煎蛋一流,$12蚊有2個,抵玩!



一刀多用的膠刀,實用性一般,不太推薦。


不同形狀的迷你燒烤網,一式兩款,用途廣泛,可用來烘麵包、燒海鮮等。


雖然 $12 蚊店嘅煮食用具唔算多選擇,但東湊西拼都煮到吓飯嘅。


8.各式餐具 $12港元(推薦度:★★★☆)


登登~All Day Dinner 大成功!

以露營新手嚟講,$12蚊店都算滿足到基本需求,過吓癮都開心!



text/Yuen
photo/Chow

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓