萬千星輝頒獎典禮2022|胡定欣坐一姐位被指黑面唔笑唔拍手 原來年年都被鏡頭影到!

文: 羅志宏
2023.01.11

TVB於日前舉行《萬千星輝頒獎典禮2022》,上台攞獎固然開心,有一眾藝人好友開心祝賀,但替人開心也許不是一件容易事。事關有眼利的網民就發現,當晚坐在一姐位的兩屆視后胡定欣,在「出爐男角色」周嘉洛發表感言時,疑似黑面唔笑兼唔拍手,更被鏡頭影到「嘴藐藐」的一刻。

更新日期:2023.01.11

對於廣泛報道疑似黑面事件,胡定欣就在社交平台上開post分享了當晚的靚相,雖然帖文caption未有提及到黑面一事,但周嘉洛在下方留言給予心心emoji,而胡定欣亦開腔回應,霸氣直接否認黑面之說,寫下29字:「周嘉洛,你係度啱啦!我真係無黑你面!~ 我真心聽緊你講得獎感受! 恭喜您!」,並tag了周嘉洛,獲讚大方得體。

兩屆視后胡定欣今年有《白色強人II》入圍角逐獎項,雖然未能再斬獲「視后」或「女角色」獎項,但坐在台上女藝人的第一個順位「一姐位」,自然就會成為鏡頭裡的焦點。來到「最受歡迎電視男角色」得主周嘉洛在台上講感受時,胡定欣就被鏡頭影到疑似黑面「嘴藐藐」,唔笑兼唔拍手,在電視畫面相當顯眼。

有眼利網民直言胡定欣「又在做自己」,由於頒獎禮時間冗長,入圍藝人需全程坐在台上,因此胡定欣表情管理一時鬆懈,也算人之言情。不過,值得一提的是,胡定欣在近幾年的頒獎典禮,幾乎年年都被鏡頭影到「黑面樣」的證據,例如當年馮盈盈奪「女飛躍」一幕、林淑敏奪「女配角」一幕、何廣沛奪「男飛躍」一幕等。

►同場加映:【衝出嚟玩】全球首間!葵涌室內滑雪衝浪體驗館 1萬呎場地仿真雪斜道/恒溫暖水衝浪

圖片來源:節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓