萬千星輝頒獎典禮2022|李佳芯全年冇劇播缺席頒獎禮 IG寫7字真言有感而發

文: 羅志宏
2023.01.10

雖然視后李佳芯(Ali)近期有主演劇集《有種好男人》熱播中,但由於去年2022年全年冇劇播,因此無緣出席日前的《萬千星輝頒獎典禮2022》。本是頒獎禮常客的Ali今次就首次缺席TVB頒獎禮,粉絲可能會失望,但Ali同時就在社交平台上發佈動向,更寫下7字真言惹聯想。

李佳芯缺席日前的《萬千星輝頒獎典禮2022》的同時,就在IG限時動態上載月亮夜空的相片,並寫道「和時日一起成長。」,似乎有感而發,隨即時引起熱議。

Ali過往一直都是《萬千星輝頒獎典禮》的得獎常客,曾五度以個人或劇組演員身份踏上頒獎台,包括飛躍進步女藝員(2016年)、最佳劇集《誇世代》(2017年)、最佳女主角(2018年)、最佳劇集《白色強人》(2019年)、最受歡迎電視女角色(2021年),如今首次缺席TVB頒獎禮,令不少粉絲都希望暫無存貨的Ali會再有新劇拍攝。

►同場加映:【衝出嚟玩】全球首間!葵涌室內滑雪衝浪體驗館 1萬呎場地仿真雪斜道/恒溫暖水衝浪

圖片來源:IG@李佳芯、節目截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓