女網民免費送100盒快測套裝 因1個原因每盒寫上祝福句!網友力讚:「做法好英明」

文: 黃樂恩
2023.01.11

疫情下,雖然有黑心藥房、不法之徒炒貴止痛退燒藥、快測套裝,但亦有唔少好心人免費送出防疫物資。日前有位女網友於網上發帖,免費送出100盒快速抗原測試套裝,為免有人領取後再轉售,她更在每盒寫上祝福字句,其做法獲不少網民大讚,紛紛留言表示「好有心,每盒都寫字」、「好英明的做法」,即入內文睇睇啦!

最近有女網友在Facebook群組「Oh Yes!有野執 (報料群組)」發帖,希望能在當晚(8日)送出100盒快速抗原測試套裝,有效期為2023年5月29日至8月16日。照片中可見,袋中有一大堆快速測試,而且樓主更貼心在每盒盒面寫上「免費送出,祝身體健康!」的祝福字句,杜絕不法之徒免費領取後再轉售。

有關帖文隨即引起網民關注,不少網民大讚樓主做法好英明,留言表示「D字仲寫得好靚好齊整」、「多謝你善心,見咁多盒辛苦晒你」、「好人一生平安」、「盒盒都寫字咪好攰?希望樓主身體健康」,亦有網民建議樓主「直接用紅色箱頭筆打交叉」。事隔不到兩小時,事主在更新帖文,提到所有快測套裝已全數送出。

來源:FB@Oh Yes!有野執 (報料群組)

►同場加映:【衝出嚟玩】全球首間!葵涌室內滑雪衝浪體驗館 1萬呎場地仿真雪斜道/恒溫暖水衝浪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓