戴祖儀突自爆巨肚相被網民笑「係咪有咗」 發福身形判若兩人閉關一個月見修身成果

文: 羅志宏
2023.01.15

現年27歲的女藝人戴祖儀(Joey)去年參演《青春不要臉》、《回歸》後,北上內地拍劇,其後又有遊日之旅,放縱自己享受美食,就使身形發福不少,更驚現大肚腩。Joey日前就在社交網上自爆「巨肚相」,更大騷閉關一個月的修身成果!

最近剪了一頭及肩短髮的戴祖儀,在IG社交平台上公開了一個月的修身成效,由一個月前的大肚腩,自嘲「肥到有身紀一般」,經過下定決心減肥,纖體健身有功後,成功練回纖腰和腹肌,更穿上吊帶短身上衣,寫道:「祖儀is back,教練有冇老懷安慰!」對比一個月前的身形,不少網民都非常震驚,笑言身形猶如判若兩人,更有人問「當時係咪有咗」 、「BB出左世LA」。

►同場加映:【衝出嚟玩】南丫島北角碼頭出發!全平路家樂徑30分鐘抵達榕樹灣大街!牙較灣眺望發電廠三支煙囪打卡

圖片來源:IG@戴祖儀

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓