水仙要點養?蘭花要點揀? 花店店長解答年花水仙、蘭花疑難

文: U Magazine
2023.01.16

年花之中,水仙的清香令人難忘。而蘭花就以色彩多變、形態多樣,經常有新品種現身,加上開花期長而深受歡迎!到底這兩種人氣年花要點揀?點養?就請卉豐花業的 Cherry 為大家講解。

Cherry 說水仙是種會順勢而生長的花,花店在根莖鎅幾刀就會從缺口向上生長,回到家中再鎅開些少,將葉打開,花就會向外生。形態就會和原來不一樣,比較美觀。

花店都會先鎅好水仙頭。

回家再鎅開少少,刺激花朵生長綻開。

即使形態改變了,但花的數量其實不變。

有時遇到花生得太高而斷了,要立即剪去斷技,避免攤分了營養,影響到其他花枝生長開花。

但斷枝也不用浪費,只要將斷枝剪腳,可以放在花樽繼續養的。


很多時都會覺得養水仙的水比較臭,原來水仙可以淨化空氣,會把家中氣味吸走,並散發芳香,但養水仙的水就會較快有臭味同混濁。由於水仙有吸味特性,所以只適合單獨一盆,或幾盆水仙放在一起,若有其他花擺在附近,反而會吸走其他花香。

由於水仙有吸味特性,只宜單獨或與同類放在一起。


蘭花比一般鮮花耐放,可以擺放幾個月,加上品種繁多,每年都有新種上市,尤其過年時通常會推出顏色鮮艷、有花紋的品種。

新年期間粉紅色的蘭花最受歡迎。

有花紋的亦是賀年大熱。

蘭花品種、色彩很多,容易配合家居設計。

 

過年選購時,要一些部份花已經開,但仍有幾個花苞未開的,但留意若太多花苞未開的話,新年時未必趕得切開花。另外,花朵要平均分布才美觀,而葉要綠、不要黃,根不要外露太多。

要選擇帶有未開花苞的。

花朵生得平均,不要一邊太多,一邊太少的。亦要留意根和葉的健康。

蘭花雖然可以養很耐,但照顧要花心思,唔可以吹風、太多水或缺水都唔得,太熱太凍都唔得,總之理得太多太少都會出問題。另外,蘭花和水仙一樣,不可以和其他花放埋一齊,但原因是它需要一個空氣流通的空間。

【INFO】
卉豐花業
地址:九龍太子道西 162-164 號 13-15 號地舖
電話:2381 5531
營業時間:7am-8pm
網址:https://www.wayfoongflorist.com/

=======
同場加映:
【蝸居睇樓團】龍師傅話你知!2023兔年家居風水佈局!旺桃花、財運擺啲乜 ? 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓