開心無敵獎門人|何超蓮自薦首次上《獎門人》喪玩遊戲 拋低「最靚千金」包袱玩到癲

文: 羅志宏
2023.01.16

TVB遊戲節目《開心無敵獎門人》賀年特別版《獎門人新春感謝祭》昨晚(15日)播出,最新一集除了有「元老級獎老」林曉峰回歸擔任主持,更有堪稱「最靚千金」的已故賭王何鴻燊女兒何超蓮(Laurinda)首度現身《獎門人》,甫開場她便興奮謂:「我自薦上嚟架,好想上嚟玩!」

首次擔任《獎門人》嘉賓的何超蓮,連同陳瀅、王灝兒(JW)、《聲夢傳奇2》黃洛妍(Janees)、侯雋熙(Duncan)、文佐匡(Sean)、陳昊廷(Timothy)組成「兔兔收得隊」。何超蓮接訪TVB娛樂新聞台訪問時,就親解感情狀況,雖然未有正面回應,但就以3字「穩定嘅」粉碎分手傳聞。

面對「鑽石級女神」大駕光臨,在場男士也瞬間變「怕醜綿羊仔」;當進行「坐波波」環節時,負責夾實氣球的Sean與Timothy一埋位已面青,超蓮忍唔住呻:「做咩啫?!我依家好恐怖咩?」話口未完,獎門人還親自傳授「爆波」秘技,忽然無預警衝前坐爆Sean大腿上的波,為超蓮這位VVIP作親身示範,受「重創」的Sean即嚇到魂魄唔齊,Timothy見狀亦驚到牙都震……

期間,玩得投入的超蓮來回跑跑跳跳,飛身坐爆氣球搏到盡,搞到索晒氣兼大嗌「腳軟」,此時獎門人再「怒坐」Timothy向超蓮傳授秘技,場面搞笑。零架子的超蓮全程傾盡全力玩,不介意食「辣壽桃包」兼濕身之餘,還於「口噏噏」環節因錯誤解讀句子,以為JW當眾講粗口,搞到一頭霧水,瞬間「天然呆」,令全場爆笑。

►同場加映:【衝出嚟玩】南丫島北角碼頭出發!全平路家樂徑30分鐘抵達榕樹灣大街!牙較灣眺望發電廠三支煙囪打卡

圖片來源:TVB、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓