港媽嬲爆投訴外傭偷著自己舊衣!老公差D攬錯人!網民一面倒狠批:小家

文: 梁穎心
2023.01.16

港媽發現家傭穿上自己打算捐贈回收的舊衣,更因身形相近,讓丈夫認錯人差點攬錯外傭!港媽在討論區發文,不滿外傭偷著自己舊衣,更想開聲阻止對方再有這行為,卻被網民一面倒批評「小家」。

港媽日前在香港討論區以「發現工人姐姐偷著我啲衫!」為題發文,不滿家中外傭擅取自己打算捐贈回收的舊衣穿著,更讓老公產生誤會,差點錯抱外傭。港媽指自己將棄置衣服打包進垃圾袋後,就命外傭將舊衣拿到樓下的回收箱。未料幾日後,卻發現傭穿上了當日理應拿去回收的衣物,她憤然表示「工人姐姐竟然留左畀自己著,冇拎到去捐」。

她補充,「工人姐姐同我嘅身型都幾似,果日佢著住我件衫,老公見到佢背影以為係我,仲差啲走左去攬工人姐姐」,所以希望外傭不要著自己的舊衫,但又擔心「好似好衰咁」。

不少批評樓主「小家」,有人表示自己捐贈或棄置衣物前會先讓外傭挑選,剩下的才拿去回收。亦有人指「你捐啲衫都係想畀其他人著,工人姐姐着又有什麼問題呢?」、「你覺得舊, 姐姐可能覺得好靚呢?可以俾佢就俾佢啦, 又唔會浪費」、「咁係你唔要既衫 工人姐姐拎左咁就唔係偷著啦」。

不過有網民認同樓主,稱家中同樣曾發生尷尬事,「我老公試過想叫我,但原來係姐姐,所以依家我都唔比佢了。」如果港媽介意,可以請外傭拿走衣服自用前通知一聲,或將顧慮告知外傭,所以不便留舊衣給她。

來源:香港討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓