管理處發通告禁保安「逗利是」?網民:講一句「暗號」住戶會識做

文: 梁穎心
2023.01.19

每逢農曆新年,保安總會特別殷勤,住戶一般「識做」派利是。這舉動或者讓部分人感到困擾,有網民在Facebook上載一張屋苑管理處通告,指屋苑嚴禁保安向住客索取過節賞錢或禮物。更明言如有違規,住戶可記下員工資料,向管理處聯絡。帖文旋即引來熱議。

有網民在facebook群組「巴打絲打 Facebook Club」發文並附上一張管業處通告照片,標題為「有關︰禁止索取過節賞錢」,內文指管理公司嚴禁屋苑員工藉詞向商戶、承辦商或住客索取節賞、金錢或禮物。即在農曆新年期間,包括保安員、清潔工在內的員工,不能主動向住客逗利是。通告更提醒住客,如發現員工有以上行為,住戶可以舉報。

雖然通告貌似是保安人員的惡夢,但不少網民認為保安向住戶講恭喜發財「拜年」,住戶大多都「識做」畀利是,「所有場都會咁樣貼㗎啦。佢意思係話唔可以主動索取利是,但係住戶主動攞過嚟就可以照收」。有人認為一年得新年幾日,派利是大家開心無傷大雅。

不過,有人擔心如何沒有畀利是,來年或會不好過。亦有人同意,指「應該要制止啦 保安企正係個門口度係咁講恭喜發財 保安主任帶頭 好似劫匪咁」。有網民提出反擊方法,「用打印機打印一堆細張嘅紙, 寫住「工作愉快」「身體健康」「步步高陞」....呢類恭賀說話, 入落利是封, 派畀保安員, 送上最好嘅祝福」

來源:Facebook

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓