滙豐銀行向員工派$500開工利是!全體員工連實習生都有 首次用PayMe派發電子利是

文: 劉紀彤
2023.01.19

又到新年,唔少機構都陸續宣佈將向員工派發開工利是,答謝各位同事過去一年的努力!滙豐香港區行政總裁林慧虹今日宣布將會首次使用PayMe派發開工利是,香港滙豐所有員工每人可獲$500,連實習生都有!

HSBC滙豐香港區行政總裁林慧虹透過電郵向各位員工宣布,將以PayMe向香港滙豐所有員工,包括長期僱員、長期兼職僱員、合約僱員、時薪兼職僱員、在港發薪的海外派遣僱員,以及實習生派發$500電子利是。利是將於年廿九(1月20日)於同事的PayMe賬戶發放,今次是香港滙豐首次以PayMe派發電子利是,希望可以利用電子利是傳遞祝福,減少浪費!

而行政總裁林慧虹亦於電郵中感謝各位同事的努力,提及2022年充滿挑戰,多得同事專業態度,令公司能克服困難。隨著疫情緩和,她亦展望免年有更多新機遇。

資料來源:HKET

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓