網民熱議:同居情侶係咪都要派利是畀樓下看更? 應該派幾多錢一封?

文: U Magazine
2023.01.20

新年到,好多人都會派利是畀大廈樓下看更,如果未婚,係咪都要派?有同男友同住嘅網民喺連登討論區發帖,問網民究竟應該派一封定兩封利是畀看更,但結果引嚟網民好多有關新年看更利是嘅反思,例如:呢封利是係咪真係必要派嘅呢?大家點睇?

樓主話剛剛搬出嚟住,所以對於派利是畀看更,有好多疑問:「新搬出嚟住唔係好識,我同男友新入伙,新年派利是係大家各自派一封,定一個單位派一個代表派一封就得?又冇理由一個人派兩封,始終未結婚。但有時一齊出門口,如果我派過,佢未派又好怪」,點知網民反問:「未結婚派咩利是?」、「未結婚都要派真係搞笑,佢派返俾你就差唔多」、「如果佢都講唔出你姓咩,派黎(嚟)做咩 ?」有網民覺得大家拜個年就可以:「呢個真,見到佢望住你就行埋去講句恭喜發財」、「次次新年,樓下看更眼甘甘望住,直行直過,未結婚毛都唔會派」。

有網民認為看更都未必認得樓主,新年講句恭喜發財拜吓年都夠,唔使派利是。

意義上同開工利是差唔多,如果平時網購嘢多,抵畀啦!
對於未結婚係咪需要派利是畀看更,有網民話其實個意義係同派開工利是相若:「看更個封擺明唔係結唔結婚個種利是,類似開工利是,老闆派比(畀你)咁,唔通見到個師奶同事,生晒仔,老闆就唔洗(使)派咩?有啲派法,係意思意思,大家好黎(嚟)好去咁姐(啫)」、「你有心嘅畀封利是仔,當多謝對方嘅辛苦,但你都有權唔畀嘅,不過對方可能會記得」、「真呀,同老豆老母住就話啫,搬出嚟住都唔爭在嗰一百幾十蚊啦」、「其實係,同開工利是派俾靚(𡃁)咁。是但啦,個20一封,都係派大堂同座頭幾個,平時搵佢地收taobao iherb野(嘢),都唔會踢去d角落位」、「如果平時網購野(嘢)多,封利是都抵俾啦,俾哂見開個堆,都係2舊(嚿)水」。

對於要點派法,有人認為一人一封:「1人派1封$20 咪得」、「一戶 一封咪算」,不過亦有人表示堅持唔畀:「打死都唔俾!平時就系口系面,一到新年又幫你開門又撩你吹水,虛偽至極,此風不可長!」

有網民認為派畀看更嘅利是,意義上同開工利是相若,所以不論未婚或已婚都要派。

亦有網民認為如果經常網購,更加值得要畀利是看更。

有關金額,有網民覺得20蚊一封已經可以。

text/Joyce
photo/HKET圖片庫

========
同場加映:
【蝸居睇樓團】2023兔年家居風水佈局 病位要點化解?文昌位屋企中間擺富貴竹?貼揮春禁忌!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!