行花市衝刺攻略 劍蘭、桃花、百合、銀柳、菊花點樣揀?

文: U Magazine
2023.01.20

年三十晚食過年夜飯,去行花市尋寶,係好多人年末的指定活動!今次就由專家講吓點揀劍蘭、桃花、百合、銀柳、菊花等幾種花市常見又易拎回家的年花,揀得啱為新年帶來福氣!

劍蘭

劍蘭寓意步步高升,卉豐花業的 Cherry 指,劍蘭本身是襟開的花,一層層地開花,放10-14日都可以。

選購時要買見到花蕾,不要買太生全棵青色只只有緑葉的,因為未必能成功開花。

Cherry 教路,劍蘭買回家後在劍蘭頂搣一搣,就會開得更靚。

桃花

桃花催旺桃花運,但經常有人將桃花和梅花混淆。

桃花以粉紅色和深粉紅色為主,中間有黃色花蕊,橢圓形。

記得不要買未開花、睇唔到顏色的,要買粉紅色、花苞大的。

另外,枝條盡量揀直身,花苞分佈平均的。

百合

百合有百年好合之意。揀百合要揀花苞大的,花朵愈長花開得愈大,開花後可放4-5日。

開花後一定要剪走花蕊,因為百合花粉染色力強,會弄污家居其他布置。

串串金

希望發財的朋友要買串串金,因為整串花開了,好似黃金一樣。

銀柳

銀柳,有又有樓,但銀柳全枝都有花,運送時會甩好多花。

所以購買要睇花蕾齊唔齊全,或者會唔會比較少花,另外枝條要粗。

想銀柳耐放,就不要用水養,因為有水就會開花,不放水就可維持花蕾狀態成年咁長。

菊花

菊花寓意大富大貴,而且襟擺。

枝條粗壯、不怕曬、不怕熱、不怕凍,花莖不剪腳都一樣開花,而花樽水又不會變得很臭,非常易打理。

揀菊花無論花朵幾大幾靚,要睇它的葉,因為菊花有病的話,葉片會有斑點或變黃。

【INFO】
卉豐花業
地址:九龍太子道西 162-164 號 13-15 號地舖
電話:2381 5531
營業時間:7am-8pm
網址:https://www.wayfoongflorist.com/

========
同場加映:
【蝸居睇樓團】龍師傅話你知!2023兔年家居風水佈局 旺桃花、財運擺啲乜+雙春兼閏月宜婚嫁+股市投資邊類掂

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓