馬日宜忌|大年初六「送窮神」必做3件事!「送窮」兼送走辛苦日子

文: 劉紀彤
2024.02.15

踏入年初六,根據中國民間習俗,傳統上年初六又稱為「馬日」,是「送窮神」的日子,相傳只要於初六當日打掃,將積下垃圾丟棄,就可以「送窮」、以及送走辛苦的日子,如果想新一年健康美好、萬事順利,可以睇睇有咩宜忌!

農曆新年有唔少禁忌和開運的方法,除了初一初二拜年、初三拜車公、初五迎財神之外,原來初六都有民間習俗,有興趣可以睇睇初六有咩宜做以及有咩禁忌啦!

年初六「送窮神」

根據中國民間習俗,年初六為「馬日」,古代稱作「挹肥」。相傳古人新年期間不會打掃,怕掃走財氣和好運,直至年初六就會進行打掃,把之前積下的垃圾丟棄,以及將骯髒的廁所清潔好,俗稱為「送窮」,意指送走辛苦的日子,迎接美好、福氣滿滿的新一年!因此年初六大家記得要大掃除、清潔好廁所啦!

「送窮神」宜忌

年初六百無禁忌,不過除了打掃之外,亦可以出遊和買一些金桔,貪一個「好意頭」!

年初六宜出遊

特別適合和家人朋友出外,去熱鬧多人的景點行個大運,迎接新一年!

擺金桔

桔有大吉大利的意思,初六適宜買一些金桔,擺放於家中,祝福來年金玉滿堂、吉星高照!

圖片來源:TVB劇集圖

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓