2023兔年家居風水佈局 龍師傅話你知! 病位要點化解?文昌位屋企中間擺富貴竹?貼揮春禁忌

文: U Magazine
2023.01.23

上集講解完桃花及財位之外,今集輪到講家長最關心嘅文昌位同病位,究竟要擺啲乜去催旺及化解呢?而且防小人同埋災病又要擺啲乜呢?仲有!仲有!上年嘅風水物品可唔可以重用?貼揮春又有乜禁忌呢?等龍師傅逐一話畀大家知啦!



預計疫情於5月較穩定

講到病位,大家應該都好關心疫情今年會唔會退卻。而龍師傅表示,疫情會在2、3月出現高峰期,到5月之後會較穩定,直到大約8月後會變得常規化,大家要多加小心。而今年嘅二黑病符位喺東面,要點樣化解呢?龍師傅表示:「只要喺東面掛一串黃繩六帝錢,便可以。」
除咗要留意東面的病符位,龍師傅話西北面的五黃位都需要特別小心:「西北面屬於五黃位,而五黃位解作一些災病,是突如其來的那種,可以掛上黃色或紅色繩的銅鈴。記得,需要是銅造的。」五黃位以外,原來仲有呢三個方位要留意。「如果今年動土的話,除了屋企裝修之外,如果撞正屋企出外,東面、西面及西北面有修路工程的話,都要多加小心及注意。」

今年嘅病符位就喺東方,可掛一串黃繩六帝錢來化解。



而災病、意外位,就位於西北方,可掛紅或黃色繩銅鈴化解。



文昌位落中宮  屋中間要擺富貴竹?!
健康以外,相信家長們都好關心子女嘅學業。今年嘅文昌位又喺邊度呢?「今年嘅四綠文昌位就喺中宮,即係屋企嘅中心點,最好就擺 4 枝富貴竹啦!但喺屋企中間擺富貴竹其實都係怪怪哋,如果可以的話,可以用一張緣色地毯代替。」

講到富貴竹,坊間有直身以及彎曲種類,究竟買邊種好呢?「揀直身嘅富貴竹會比較好,好多時擺風水陣,都係意頭上嘅嘢,直身富貴竹,有節節上升嘅好意頭,如果彎曲富貴竹的話,會感覺,好似兜路呀 繞圈呀,唔係咁好意頭囉!」

文昌位就喺中宮位置。可擺放 4 枝富貴竹或綠色地毯。



是非嗌交就喺東南方,如果想防小人及是非嘅話,可以貼三張揮春或者掛一個紅色同心結。



至於希望於兔年在工作上多點機遇及生氣嘅話,可以喺西南方擺放一盆水種植物。



家居風水佈局小教室
上集小教室就講咗量度風水陣方位、幾時應該擺風水陣以及農曆新年期間要注意啲乜。今次龍師傅就會講下,究竟上年嘅風水物可唔可以重用?幾時要移除上年嘅風水物,同埋貼揮春有乜禁忌。



上年嘅風水物應該重用嗎?
如果地毯、同心結及揮春的話,師傅建可以丟掉。但如果銅鈴或銅錢,較為貴重的物品,可以用些元寶及碌柚葉水,抺一抹風水物,再過一過火,便可以。畢竟風水物掛了一整年,會附帶一些負能量。



幾時移除上年風水物
其實最好喺立春之前移除上年嘅風水物,不過今年係過咗農曆新年先立春,所以可以喺農曆新年前嘅年尾,大掃除嘅時候移除就可以。



貼揮春禁忌
揮春嚟講,今年盡量避免喺東面及西北面貼揮春,因為二黑五黃嘅關係,不宜貼一啲紅色嘢。仲有,貼揮春,都要避免貼該年生肖嘅圖案揮春。就如今年係兔年,市面有好多好靚嘅兔仔圖案揮春,等於自製犯太歲。



【info】
Facebook:羅雲龍玄學工作室

text /Theo、Yuen
photo/Ricky

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓