開心速遞|蘇韻姿身形忽然暴肥被嘲似孕婦 「離家出走」入雪櫃兩個月發福不少認唔出

文: 羅志宏
2023.02.09

現年29歲的女藝人蘇韻姿(Andrea),於早前疑似因為遲到爭議而得罪高層,更因而被飛出《愛·回家之開心速遞》劇組,令角色「熊心如」暫時冇得留低。被安排入雪櫃後的兩個月來,蘇韻姿雖然未有其他新的拍劇工作,但也有不少與好友的飯局,心情似乎未有大影響,最新新照更見她忽然暴肥,發福不少的模樣更令網民一時認唔出。

蘇韻姿自去年12月被飛離《愛·回家之開心速遞》劇組後,一直未獲公司安排新工作,坐冷板凳的她近日就忙於與好獲飯局相聚,日前與公關鄭紹康和幾位藝人飯敍,合照更見蘇韻姿忽然暴肥,發福不少。臉圓圓的蘇韻姿身穿灰色連身裙,與旁邊的黃嘉雯、梁允瑜等相較之下顯得身形變厚,更有網民調侃稱「一定係放假好嘆,食到變咗大肚婆咁」,霎眼間幾乎認唔出!

►同場加映:【今期Chill抵】銅鑼灣新開抵食Omakase店 晚市最平$198有交易!必食生蠔/鮑魚/海膽三色杯/8款精緻壽司

 

圖片來源:IG@numberonepr、andreaso_

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓