網民熱議:單身人士應唔應該買開放式單位?租開放式單位好過買?開放式會住到令人抑鬱?

文: U Magazine
2023.02.10

近年有唔少開放式設計嘅細單位推出市場,以方便一啲預算不足嘅人士「上車」,而到底買開放式單位又係咪一個明智嘅選擇呢?最近就有網民於連登討論區上發文,指自己作為單身人士,去買開放式嘅單位作自住會否不智,因而就引來一眾網民嘅熱烈討論:單身應唔應該買開放式單位?住開放式單位有冇問題?

開放式單位租好過買?單身租樓住比買樓更好?
樓主表示自已現時單身及有350萬左右嘅預算買樓,問到究竟買唔買開放式嘅單位作自住用好:「無父幹,目前積蓄同收入只係夠買開放式做姑婆屋,Budget 350萬左右,定係儲多幾年買一房好?」。對於應唔應該買開放式單位呢個問題,有網民就建議先租住會比起買更加好:「建議租一年開放式試吓先,買真係不了 ,下半世供間豆潤咁細嘅狗屋」、「建議細既(嘅)開放式真係唔好買,租就算,買得開放式,之後結婚個d(啲)想換大好難」,亦有網民認為於單身嘅情況下,租樓會係更好嘅選擇:「單身租好過買,第一因為你好難確保你會遇到另一半搬入黎(嚟)而且生小朋友,第二係買兩房可以同朋友分租,第三係一房比較難賣,租出去都還可以」。

有網民認為租住開放式嘅單位會比起買更好,日後有需要搬往更大單位時會較方便。


亦有網民認為單身時比起買樓更應租樓,以免誤買入不適合日後生活需要的單位。


買樓最少都要買一房?開放式單位難以轉售?
對於買樓,有不少網民就認為買樓其實最少要買有一房嘅單位,紛紛建議樓主唔好買開放式單位:「有能力至少一房,最多個廳細D(啲),訓(瞓)覺真係有獨立空間好D(啲)」、「買一房起碼叫做可以生活到先,真心建議唔好為買而買,儲多少少錢先」、「0,1,2,3,4房我都住過,我敢講句,開放式係垃圾,同一房已經差好遠,唔係講緊面積問題,係住落嘅感覺問題,除非你有d(啲)難處一定要即刻買樓搬出去,如果唔係不如儲多d(啲)買一房」,亦有網民就認為若買開放式單位,單位於將來會難以再轉售:「開放式好難放出去,有間房,換衫都方便啲」、「開放式仲要無房,水份太高,好易蟹」。

有網民指買樓最少要買有一間房的單位,開放式單位並不值得購買。


有網民亦指購入開放式單位或於日後難以再轉售。


開房式單位冇私隱?會住到令人抑鬱?
網民亦討論到究竟住開放式嘅單位有咩問題,有網民就認為開放式單位難以作長住:「開放式好難長住,頂多住一兩年,除非你無咩衫褲鞋,唔煮飯,唔會wfh,實行斷捨離」、「開放式只適合短期居住」,亦有網民認為開放式單位私隱度差,不適合邀請朋友回家:「開房式私隱差d(啲),有frd黎(嚟)睇哂你張床所有野(嘢),如果要搞一大輪遮掩,不如買一房」,更有網民直指住開放式單位會令人抑鬱:「千期(祈)唔好住開放式,會抑鬱,存多啲(錢)上一房啦,情願遠少少,開放式呢啲垃圾樓根本唔應該係呢個世界出現,真係每日都係生存緊既(嘅)感覺」。

有網民認為開放式單位私隱度不佳,不適合邀請客人到訪。


亦有網民認為居住於開放式的單位會令人抑鬱,每天只有在生存的感覺。


適合斷捨離主義者住?若樓底高其實幾好?
雖然有唔少網民都建議樓主唔應該買開放式嘅單位,不過亦有網民認為一個人住開放式單位其實並無問題:「你有逼切性出黎(嚟)住,一條友住冇乜所謂,你出去交租都係(喺)番(返)到(度)」、「自己住我覺得開放式都冇問題」,亦有網民認為開放式單位會較適合少雜物及唔會煮食嘅人住:「睇你生活習慣,你斷捨離主義者平時又唔煮餸煲湯既(嘅)冇房又有乜所謂」,更有網民指若單位樓底高的話,開放式單位其實唔錯:「開(放)式如果樓底高,可以分到上層訓(瞓),下層活動,其實幾好」。

有網民認為斷捨離主義者以及不煮食的人會較適合住開放式單位。


亦有網民指若開放式單位的樓底夠高,可分為上下兩層活動的話,其實亦不錯。


text/Jonathan
photo/HKET圖片庫

========
同場加映:
【蝸居睇樓團】深井828呎變京都風和室 極chill山景咖啡吧 仿和紙屏風、嚴選木器傢俬


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓