吃貨橫掃曼谷|高海寧久違6年再拍旅遊節目重現性感 短短37秒率領兩大女神出浴騷身材

文: 羅志宏
2023.02.12

隨著各國通關,TVB即安排藝員到不同旅遊勝地拍節目,而早前終於動筆續約的高海寧(高Ling)就獲安排拍攝全新旅遊節目《吃貨橫掃曼谷》,率領兩位小花聯同「少年食神」林澄光到泰國曼谷嘆世界。這次亦是高Ling久違6年再拍旅遊節目,在最新釋出的預告中,更見高Ling的出浴畫面,於鏡頭前重拾性感,令觀眾大飽眼福。

 

TVB全新旅遊節目《吃貨橫掃曼谷》即將首播,節目組日前正式釋出預告,由高海寧、彭慧中、陳星妤三位女藝人,聯同林澄光遊泰吃喝玩樂。當中最吸睛的就有三位美女的出浴鏡頭,短短37秒的預告裡,除了品嘗美食、大快朵頤之外,高Ling更有背對鏡頭露出香肩的出浴畫面,而彭慧中、陳星妤都以泳衣上陣,於泳池嬉水作樂,相當養眼。

 

 

►同場加映:【今期Chill抵】銅鑼灣新開抵食Omakase店 晚市最平$198有交易!必食生蠔/鮑魚/海膽三色杯/8款精緻壽司

 

圖片來源:節目截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓