男友偷睇手機突炮轟過情人節貪慕虛榮 因彈出1個廣告被鬧!女友:「很哽耳」

文: 唐卓寧
2023.02.08

每年2月14日情人節就快到時,都令不少情侶為如何慶祝而苦惱。最近,有女網民在討論區發文指,自己本來沒有要求男朋友送禮慶祝情人節,甚至已有工作安排,但男友卻對她形容只有貪慕虛榮的女人才會慶祝情人節,此話一出,女網民覺得「很哽耳」,更表示「一怒之下真係想成為一個貪慕虛榮嘅女人」。

有1名女網民在香港討論區發布了1篇以「男朋友話情人節係貪慕虛榮嘅女人先過」為題的文章,她指,自己本來不是一個會慶祝情人節的人,因為認為那是商家賺錢的手段,而最近因情人節將至,不少網上廣告都與情人節送禮有關,恰巧,她男友偷看其手機時,看到有些情人節禮物推薦,隨後直言:「情人節呢啲只係貪慕虛榮嘅女人先過㗎咋,咪又係普通一日有咩好慶祝?」女網民稱,此句話的語氣令她覺得「很哽耳」,只因廣告彈出就被冠上「貪慕虛榮」之名亦令其覺得不悅,更表示當晚其實要上班,根本沒有時間可以與他吃晚飯,「聽完佢咁講我一怒之下真係想成為一個貪慕虛榮嘅女人,想叫佢一定要買情人節禮物畀我」,其後又補充:「有心嘅話送包紙巾我都開心,但係佢做咩都冇心」。

相關文章引來不少留言,有人支持事主:「飛咗呢個男朋友佢算 呢啲人又孤寒又冇情趣又冇儀式感仲要唔識講野 都係適合單身」、「重點唔係禮物,係心意嘅問題,你男朋友睇黎冇乜喎,佢唔想洗錢有冇係咁綺煮餐飯同紙摺玫瑰哄你開心呀」、「對你好日日都情人節,日日都可以貪慕虛榮,對你唔好惡言相向,都係盡早止蝕離場,兩人價值觀唔同,好難行落去,老實佢講得出,睇怕拍拖週年、結婚週年、生仔等人生大事都會扣上貪慕虛榮既說法。真係唔睇好」、「情人節係戀人之間嘅一種儀式感,亦都係制造浪漫時刻嘅好日子。我個人就好重視每一個特別嘅節日。睇佢係咪重視我。男人的錢係邊度,心就係邊度」。

亦有人支持男友意見:「你嬲的話,代表你男友講得啱。」、「情人節係商業活動」、「其實所有節慶都係以前啲商家佬部署嘅搵錢手段」、「情人節就好似母親節,父親節咁,如果嗰日先嚟慶祝,咁就算罷啦,呢啲只是商家嘅吹噓,我嚟討論都覺得自己膚淺咗」。

來源:香港討論區

圖片來源:TVB劇集截圖

►同場加映:【今期Chill抵】銅鑼灣新開抵食Omakase店 晚市最平$198有交易!必食生蠔/鮑魚/海膽三色杯/8款精緻壽司

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓