江美儀離婚7年與前夫首度同框 吳君祥攜母合照再見亦是朋友

文: 羅志宏
2023.02.09

江美儀自榮登視后後工作機會接踵而來,更有有份參演電影《易經風雲錄》,日前正式公映的時候,江美儀更特意包場邀請親友一同觀看,而其中前夫吳君祥的到場更成了焦點之一。吳君祥事後更在社交網上貼出其與母親冬嬸、江美儀的三人合照,亦是其與江美儀離婚7年首度同框的一次。

吳君祥在微博社交網上貼出三人合照,並寫道:「視后包場看她演出的電影《易經風雲錄》必須攜同母親來支持!@江美儀」,相中見到三人笑容燦爛,吳君祥與冬嬸分別坐在江美儀的兩旁,亦是二人離婚7年後首度同框,再見亦是朋友。

►同場加映:【今期Chill抵】銅鑼灣新開抵食Omakase店 晚市最平$198有交易!必食生蠔/鮑魚/海膽三色杯/8款精緻壽司

事實上,江美儀與吳君如之弟吳君祥於2006年結婚,走過10年婚姻之路後,於2016年離婚,於2018年才正式對外公開消息。江美儀曾在節目《Mean Talk》剖白離婚一事,直言與對方走到離婚這一步並非一日之事,更強忍淚水謂:「我冇嘢㗎喇而家⋯⋯有時兩個人相處,去到要離婚,未必係一件事發生咗,可能係一路積累,積累到覺得,我嘅人生係咪應該繼續落去。兩個人傾完之後覺得,可能分開仲好啲,所以最後就分開。」

 

圖片來源:微博@吳君祥、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓