50歲陳妙瑛超激罕現身!凍齡女人味更勝從前 孖向海嵐《無頭東宮》21年後再度世紀同框

文: 羅志宏
2023.02.10

講到千禧年代最深入民心的高質神劇,由向海嵐、陳妙瑛、張兆輝及魏駿傑等人主演的《無頭東宮》絕對是經典之一。劇集當年於2002年播出,至今已達21周年,不論演員、劇情、主題曲直至現在仍為人所津津樂道。日前,一眾主演和監製張乾文就久違聚首一堂,而息影多年的陳妙瑛更是超激罕現身,勾起不少集體回憶。

向海嵐日前就在IG社交平台上分享合照,寫道:「這是一個熟悉的組合,記得嗎?#凌雲 #楚楚 你們愛哪個?」,而杜大偉都有貼出相片,並寫道:「父皇、母后、娘親、皇弟,多年後我哋一家人終於再合體喇,感謝Anne一路以嚟積極嘅籌劃,謝謝妙瑛安排地方兼請客,非常之開心愉快嘅一餐,期待將來更多不定期嘅聚會!」

相中見到向海嵐、陳妙瑛、張兆輝、敖嘉年、杜大偉、監製張乾文久違重聚,而棄視從商近廿年的「凌雲」陳妙瑛更是超激罕現身,狀態保養得宜,凍齡女人味更勝從前,與「楚楚」向海嵐21年後再度世紀同框,令不少劇迷都大呼回憶湧現。

 

►同場加映:【今期Chill抵】銅鑼灣新開抵食Omakase店 晚市最平$198有交易!必食生蠔/鮑魚/海膽三色杯/8款精緻壽司

 

圖片來源:IG@各藝人、劇集截圖 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓