馬國明湯洛雯預祝情人節晒恩愛 情侶合照掛浴室撒花瓣勁有情調惹網民催:快啲生BB!

文: 羅志宏
2023.02.13

馬國明(馬明)與湯洛雯(靚湯)這一對自今年元旦日公布訂婚喜訊後,成為準馬生馬太後更見恩愛放閃。日前,靚湯就在IG社交平台上大晒預祝情人節的相片,原來準備了在香港置地文華東方酒店Staycation的浪漫驚喜,更有情侶合照掛在浴室裝飾,又撒滿玫瑰花瓣,相當有情調!

至於情人節前夕2月13日正是馬國明的49歲生日正日,身為正印女友湯洛雯就在IG社交網分享酒店泳池相,見到她準備了寫上「Happy Birthday Kenneth」的氣球,為馬明甜蜜慶生,又已撐枱腳食生日飯,似乎未有理會馬明舊愛黃心穎復出一事,一於少理!

湯洛雯日前在IG社交平台上分享了到酒店Staycation的相片,此行預祝訂婚後的首個2月14日情人節,又以浴袍look大嘆美食,寫道:「Early Vday staycation unboxing(提早的情人節宅度假開箱)」,而最浪漫的是他們的房間號碼正是「1314」,有「一生一世」的寓意。

與此同時,未婚夫馬國明的生日正是2月13日生日,可以順道提早慶祝生日,在靚湯打卡影相的浴室更掛起了靚湯與馬明的情侶合照,圓形大浴缸旁更撒滿花瓣和鋪著蠟燭,簡直浪漫滿瀉,羨煞旁人。不少網民更紛紛留言送上甜蜜祝福,希望二人「兩個人去,三個人返」、「快啲生BB」、「幸福一輩子」!

►同場加映:【今期Chill抵】銅鑼灣新開抵食Omakase店 晚市最平$198有交易!必食生蠔/鮑魚/海膽三色杯/8款精緻壽司

圖片來源:IG@湯洛雯

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓