網民熱議:大圍、奧運私樓有咩好選擇?柏傲莊?名城?溱岸8號?帝峰皇殿?一號銀海?

文: U Magazine
2023.02.13

大圍同奧運呢兩個坐擁港鐵站嘅地區係唔少人嘅「上車」熱門之選,而大圍同奧運嘅私人屋苑又有咩好選擇呢?最近就有網民於連登討論區上發文問網民點睇大圍同奧運呢兩個地區嘅私人屋苑,就起引一眾網民紛紛發表喺呢兩個地區買樓究竟有咩好選擇!

買樓應有新買新?新樓唔實用管理費又貴?
樓主表示有1100萬預算想買大圍或奧運嘅私樓,因而就問到一眾網民嘅意見:「見大家成日講柏傲莊,其實大圍其他樓值唔值得揀,例如名城、湊岸,奧運就睇緊浪澄灣,想要嗰啲樓齡20年以下」。對於置業,有網民就認為其實應該買新樓會較好:「有新買新,依家堆中產區廿幾年樓仲貴過新樓根本唔值」、「有新買新,舊樓好難轉手架(㗎)」,不過有網民就指新樓唔夠實用,應買有十數年樓齡嘅樓就最好:「知唔知新樓實用率低好多,管理費又貴好多,15-20年樓齡最好」

有網民認為置業買樓時應買愈新愈好,因舊樓會難以轉售。


亦有網民認為新樓實用率低之餘管理費亦昂貴,購買樓齡介乎15至20年的私樓才是最好。


大圍應揀名城/柏傲莊?名城感覺舊手工又差?
有網民就建議樓主買大圍嘅名城或者柏傲莊:「大圍只揀名城/柏傲莊,11m一係名城,一係柏傲莊2房」、「名城東南3房好住」,不過有不少網民就認為名城雖然只有十幾年樓齡,但睇落都較舊,而且手工又差:「名城雖然得十幾年樓,但唔知點解裡裡外外都舊舊地,啲牆身無油(髹)過,啲地磚無換過」、「名城堅cheap,手工又差」,更有網民指名城已經變為留學生嘅劏房:「有新買新啦,名城盛世一早淪為大陸留學生湯(劏)房戶」

有網民認為大圍的柏傲莊以及名城為區內較好的私人屋苑。


有網民則指名城感覺殘舊以及手工差,更被不少內地留學生當作劏房租住。


溱岸8號又靜又舒服?但唔值呢個價錢?
而亦有網民向樓主推薦鄰近大圍並位於車公廟站嘅溱岸8號:「溱岸(8號)真係唔錯,但要簡(揀)河景個(嗰)邊,又靜又舒服,一落去就係馬鐵,名城就唔好喇」,不過有網民就認為溱岸8號景觀一般,交便亦唔算特別方便,而且鄰近嘅配套不足,並不值現時嘅價格:「溱8(溱岸8號)睇過一次,講真唔明點解值呢個價,果(嗰)區真係無配套,車位又貴,普遍景算開揚都又唔係特別靚唔覺得值」、「其實溱岸(8號)點解值呢口價?之前啲兩房要過千萬,雖然話係地鐵上蓋,但個站好細,入面乜都冇,又唔係轉車站,搭巴士又唔係特別方便多車,又唔係連住大商場,冷氣都無,屋苑規模又唔係好大,又開始有返少少樓齡,兩房單位仲要望公屋望廟」

有網民推薦溱岸8號,並指溱岸8號又靜又舒服,而且非常鄰近港鐵站。


亦有網民認為溱岸8號的配套不足,樓齡亦不算少,並不值現時的市價,


帝峰皇殿又新又方便?一號銀海有一流海景?
至於奧運嘅私人屋苑,有網民就推薦帝峰皇殿以及一號銀海,並指帝峰皇殿又新又方便,而一號銀海就有靚海景:「帝峰皇殿=最方便,又最新,奧海城三期樓上,落商場去二期就到地鐵,一號銀海個海景最正,行去奧海城一期再去地鐵,唔近,但都唔算遠」,而有網民就問到鄰近嘅利奧坊如何,有網民就認為利奧坊較差,因其兩房單位太細:「垃圾,兩房細到咁」

有網民指帝峰皇殿又方便又新,並位於大型商場上,非常鄰近港鐵奧運站。


網民亦指一號銀海擁有一流的海景,離港鐵站亦不算遠。


有網民則認為利奧坊的兩房單位太細,並不是一個好選擇。


text/Jonathan
photo/HKET圖片庫

========
同場加映:
【蝸居睇樓團】開箱實試!灣仔新開酒店式服務住宅 雙面櫃間隔夠實用 300呎間到房、廳、梗廚


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓