開箱實試!灣仔新開酒店式服務住宅 雙面櫃間隔夠實用 300呎間到房、廳、梗廚

文: U Magazine
2023.02.13

香港地最多細單位住宅,要怎樣劃分空間才可以盡用整個空間呢?今次就帶大家走訪灣仔上年年尾才開幕的酒店服務式住宅,實用面積只有 300 平方呎,但可以間出一房、一廳、一個梗廚同浴室,收納空間都尚算齊全,到底怎樣規劃空間而得出這樣理想的居住環境呢?


間隔好幫手:雙面櫃

善用空間同時又做到間隔,雙面櫃是個好幫手!傳統間隔都會用磚牆間隔,可惜牆身沒有其他功能,變相有點浪費空間。相反,雙面櫃間隔法就可以在分隔空間同時又有收納功能,變相一物二用,更符合香港的住宅需求。




犧牲最佳觀看電話距離
長方型廳兩端分別是客廳及飯廳。客飯廳比較窄長,如要電視對面擺放梳化,睇電視會略嫌有點辛苦。如果可以的話考慮安裝可轉換角度的電視托架,那麼就可以坐在飯廳或窗台旁睇電視。而且電視距離、角度還可以自行調整,更加方便。


房內還有足夠空間做瑜珈。


超正睡房:雙人床+三邊落床
要放得落雙人床不難,但要不靠牆擺、做到三邊落床就好難。三邊落床有其好處,例如不需要跨過另一位落床而造成騷擾,睡眠質素更好,另外風水角度上,三邊落床對金錢運更好(只作參考)。雖然雙人床又有三邊落床好正,但就少些活動空間。



大地色是近年大熱,只要加點木色、藤編元素已經好有 feel。


廁所大同小異,同樣是乾濕分離。想感覺特別一點,就可以在牆身落工夫,用些彩色磚為細小空間帶點活力。


儲物空間全部收入高身櫃內,望落整齊舒服。


L 型梗廚麻雀雖小
L 型廚房相當實用,好配合生活動線,清洗食物後便可在旁處理食材,好方便。不少家庭為了有更多廚房空間,而將廚房改成開放式,空間的確大咗多咗,但就會油煙四散,日常清潔會好困難。或許選用嵌入式廚電就可以節省不少地方,盡量留出枱面空間,實用性就大大提升。


奕凨備有基本廚具、家電,但清潔用品、食油、調味料等就需要自備。


酒店式服務住宅都已經採用智能家電,不但可以透過電話應用程式操控燈具、電視開關,還可以當作出入門卡使用。


每間房都有拖鞋、風筒、燙斗及2KG啞鈴。


Ying Loft只有大概226呎,雖然未能間出一房一廳,但空間也相當夠用。


Ying Studio 和上文介紹的一房一廳呎數一樣,但就採用開放式設計,騰出更多活動空間,大家可因應自己需要再慢慢添置家具。



【info】
Ying'n Flo 奕凨
地址:灣仔灣仔峽道3-5號
電話:3182 7088
參考房價:日租 $900起、月租 $23,800起
網址:https://www.yingnflo.com/tc/locations/hong-kong-wan-chai-gap-road/


text/Priscilla
Photo/Jay

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!