MIRROR亮相啟動禮大玩2選1默契考驗!落力跳唱最新團歌《GO GREEN》主題曲掀高潮

文: 劉紀彤
2023.02.12

香港最大型積分獎賞計劃易賞錢日前(2月11日)於灣仔會議展覽中心舉辦「一秒 GO 一起 GREEN」啟動禮,今次活動更邀請了人氣男團MIRROR擔任活動大使,各成員除了在現場落力跳唱度身訂造的主題曲《GO GREEN》之外,更大玩二選一默契大考驗引起全場爆笑!

易賞錢於星期六(2月11日)在灣仔會議展覽中心舉辦「一秒 GO 一起 GREEN」啟動禮,今次的啟動禮由香港人氣男團MIRROR擔任活動大使,而「一秒 GO 一起 GREEN」啟動禮活動更是 MIRROR首個出席的碳中和活動,當日姜濤因病缺席,由Mirror 11子跳唱團歌《GO GREEN》主題曲登場,活動期間更於現場首播MIRROR主題曲MV,現場氣氛高漲 ,粉絲的尖叫聲不絕!

除了跳唱表演,MIRROR成員更即場大玩一秒二選一默契大考驗,引起全場大笑!Mirror更和馬來西亞屈臣氏代言人YouTuber培永和台灣藝人許凱皓在台上即興表演,就連擔任啟動禮司儀的藝人陳安立(Brain)都笑言想做 MIRROR 第13位成員 ,火花十足!

「一秒 GO 一起 GREEN」啟動禮希望號召全港以致全球各地的易賞錢會員身體力行,一同建構綠色地球,希望大家都可以「Skip it 源頭減廢 · Bring it 循環再用· Keep it 自發回收」,和Mirror一齊加入成為TEAM GREEN成員!而低碳花園亦已進駐香港的易賞錢 App以及馬來西亞、台灣及新加坡的屈臣氏應用程式,大家可以完成減碳小任務換領精美的易賞錢聯乘 MIRROR 限量實體及虛擬應援物,記得唔好錯過啦!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓