中華航空往返香港台北機票$1,940起!有機會搭Pokémon彩繪專機

文: 梁穎心
2023.02.14

相信Pokémon粉絲都知道中華航空的「皮卡丘彩繪機 CI」,飛機機身印上多隻小精靈,陪伴各位出遊。由2月20日起港人可以入境台灣自由行,一眾小精靈訓練員記得留意來回香港台北桃園的指定航班,乘搭夢幻的Pokémon專機喇!

皮卡丘彩繪機 CI

以Pokémon為主題「皮卡丘彩繪機 CI」,機身底色配合華航企業識別色系及飛機尾翼的紅梅揚姿,使用粉橘、粉紅及粉紫色堆疊,漸層營造出黎明將至的星空。11 隻小精靈躍上機身陪伴小精靈訓練靈踏上精彩的旅程,包括比卡超、青綿鳥、夢夢、波波球、卡比獸、小呆獸、熊寶寶等。

►同場加映:【今期Chill抵】尖沙咀麗晶酒店翻新重開 即睇全新無敵海景下午茶!三層甜品+鹹食/必加點魚子醬配薄餅

即日起至2023年3月25日,來回香港至台北桃園的客機(CI915/CI916)將不定期以皮卡丘彩繪機 CI 派飛。有興趣的朋友可以在「航班查詢」瀏覽彩繪機航班情報。

據網站資料顯示,單程香港飛台北桃園,只要$1,212起;而來回票機則為$1,940起。不過3月的皮卡丘彩繪機 CI 情報尚未公布,如欲乘搭指定客機,買機票時記得睇清楚航班編號。

來源:中華航空

提提大家,購買前請留意各網店或平台之條款及細則,並須自行承擔網購風險。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓