家中都可玩鞦韆、吊環、繩網? 安裝攀岩固定點 屋企即變遊樂場

文: U Magazine
2023.02.14

有沒有想過在一般樓宇住宅,都可以一家大細足不出戶都玩鞦韆、吊環、繩網?原來繩索訓練機構「360 Access International」有一個「家居繩索計劃」,只要能在家中能夠騰空數米空間,安裝一些遠征登山攀岩專用的 Anchor(固定點),就可配擭鞦韆等設備,在屋企玩過夠。

究竟家中達到甚麼要求才可安裝?360 Access International 訓練總監 Macro Wong 指出,「家居只要能騰空大約 2 米乘 2 米,或 1.5 米乘 2 米,已經足夠安裝,玩意涉及擺盪的話,理想空間就需要 1 米乘 3 米半。」此外,要盡量避開牆角、玻璃、地台,避免碰撞受傷。

不過香港樓宇間隔千奇百怪,安裝工程前會評估,度量清楚所需的空間,能夠玩的玩意亦會因用家環境而有限制。在特定位置裝上攀岩的固定點,再做拉力測試,確保可承受要求的負荷。

進行工程前,必須度量清楚所需的空間。

由專業人士細心評估和計算如何安裝。

拉力測試以確保可承受負荷上限的要求。

玩意:吊環

玩意:韆鞦

玩意:繩網

還有繩梯等多種玩意供選擇。 

繩索訓練機構「360 Access International」訓練總監 Macro Wong。

為安全起見,玩樂時最好戴上頭盔,地下一般可以放軟墊,如果玩懸吊繩索的話,由於需穿上安全帶,未必較大機會跌倒,就算不用軟墊也沒問題。
========
同場加映:
【蝸居睇樓團】開箱實試!灣仔新開酒店式服務住宅 雙面櫃間隔夠實用 300呎間到房、廳、梗廚

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓