抽濕機抽出嚟嘅水用唔用得? 家務清潔導師:抽濕機儲水箱比馬桶更汚糟!

文: U Magazine
2023.02.17

天氣潮濕時有唔少家庭都會用到抽濕機,而抽濕機所抽取嘅水,究竟可唔可以用返嘅呢?最近就有網民喺香港討論區上發文,指自己媽媽會用抽濕機所抽出嘅水嚟拖地,大感母親呢個行為相當唔衛生,因而就引起一眾網民討論抽濕機抽出嚟嘅水到底可唔可以用,現找來家務清潔導師為大家解答呢個問題!

抽濕機抽出嘅水有好多細菌?用嚟拖地分分鐘得不償失?
樓主表示媽媽用上抽濕機抽出嚟嘅水拖地,並大指呢啲水其實有好多細菌,只會愈拖愈污糟:「最近發現阿媽竟然會將抽濕機抽出嚟嘅水儲起嚟拖地!佢話咁樣就唔洗(使)用咁多水,可以慳水。但係其實抽濕機抽出嚟果(嗰)啲水睇落好乾淨,實際上都有好多細菌。用咁多細菌嘅水拖地,咁咪愈拖愈污糟」。對於樓主媽媽嘅做法,一眾網民亦討論起抽濕機所抽出嘅水究竟用唔用得,有網民就認同樓主嘅睇法,認為抽濕機抽出嘅水含有不少細菌,用作拖地以慳水隨時得不償失:「好多細菌喎,玩野(嘢)咩?」、「抽濕機嘅水,有機會有好多菌,攞嚟拖地,都唔知慳唔慳到幾個仙,隨時得不償失」。

有網民指抽濕機抽出的水有不少細菌,為了節省用水而作拖地用隨時得不償失。



落漂白水再用於拖地冇問題?同水喉水分別唔大?
不過有網民就認為用抽濕機抽出嚟嘅水拖地並冇問題,只要加入漂白水就可以殺滅水中嘅細菌:「煮嘢就梗係唔好,拖地有咩問題?,拖地都會加清潔消毒劑或漂白水,咁都殺咗水𥚃面嘅細菌,而且抽濕機𥚃面d(啲)水係空氣中抽出來,又唔會話放咗好耐至用,好正常」、「加漂水應該無問題」,更有網民認為由抽濕機所抽出嘅水同水喉水其實冇太大分別:「其實水喉水與抽濕機中的水分別不大,水喉水過濾後經過大水管大廈水箱到家的水喉,你只要在大廈清洗水缸後第一個開水喉你就會知道水箱幾乾淨!」

有網民認為於抽濕機抽出的水中加入漂白水,可殺滅當中的細菌,再將水用於拖地並無問題。



有網民則指水喉水與抽濕機抽出的水並無太大分別。



只啱當廁所水或淋花用?任何用途都唔適宜?
另外有網民就指由抽濕機所抽出嘅水只適宜作廁所水或淋花用:「只可以要嚟當廁所水用或者淋花用」,不過亦有網民指出抽濕機會不斷吸收空氣中嘅細菌,而抽濕機嘅盛水器亦有利於細菌繁殖,若將抽濕機抽出嘅水作淋花用,會令人體吸收返當中嘅細菌:「抽濕機不停吸收空氣中的細菌,而抽濕機,尤其盛水器,最宜細菌繁殖,用抽濕機除了勤倒水之外,仲要成日清潔消毒,抽濕機抽到的水要倒哂去,連淋花都不宜,盛水器的水好多細菌,將呢D(啲)細菌倒去花盆,D(啲)細菌就會擴散番(返)去D(啲)空氣度,住客呼吸時會吸入呢D(啲)細菌」。

有網民指抽濕機抽出的水只宜作廁所水或淋花用。



亦有網民指使用抽濕機抽出的水淋花會將細菌散播,更會被人體吸入,抽濕機抽出的水其實不宜用於任何用途上。



家務清潔導師:抽濕機儲水箱仲汚糟過馬桶!
家務清潔導師Miss Cheung指出,空氣中含有大量細菌,而大多人會將抽濕機抽出嘅水儲存於儲水箱內一段時間,呢個過程會令細菌滋生得更快,如果平常於倒水時並冇清潔儲水箱的話,抽濕機儲水箱會比馬桶更為汚糟。至於將抽濕機抽出嘅水加入漂白水再用於拖地可唔可行,Miss Cheung亦唔建議大家咁做,並指漂白水雖然可殺菌,但一般使用漂白水嘅份量未必足以殺滅所有存在於污水嘅細菌。


家務清潔導師Miss Cheung指抽濕機儲水箱會比馬桶更汚糟,不建議將抽濕機抽出的水重用。


text/Jonathan
photo/HKET圖片庫

========
同場加映:
【蝸居睇樓團】開箱實試!灣仔新開酒店式服務住宅 雙面櫃間隔夠實用 300呎間到房、廳、梗廚


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓