伍詠薇自爆雙腳突然嚴重水腫似豬蹄 自嘲「發過豬蹄症事件」網民憂身體有事響警號

文: 羅志宏
2023.02.17

現年53歲的伍詠薇日前在IG社交平台自爆雙腳突然嚴重水腫的情況,透露今年年初三(1月24日)雙腳離奇腫如豬蹄,甚至「脹到去小腿」,情況岌岌可危,而她更貼出雙腳嚴重水腫的真實相片,狀甚恐怖。

伍詠薇在社交平台自爆年初三時經歷「新春發過豬蹄症事件」,並貼出多張雙腳嚴重水腫似豬蹄的相片,透露當時「的確好擔心,因為隻腳脹到就嚟好似想爆開咁樣,但係又唔痛喎,仲要脹到去小腿,真係嚇到我驚冇咗對靚腳」,幸好其後求醫經過中西合璧、針灸、復位、痛症治療師的急救等方法,雙腳已經「好返九成九」。

 

不少網民就留言關心伍詠薇的健康情況及病情,憂心身體疑響起警號,而伍詠薇亦再回應指「好難喺呢度解釋俾你知……但係唔係水腫咁簡單。」

 

圖片來源:IG@伍詠薇

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓