網民實測$7.7低成本滅蚊大法!超有效!用1樣嘢幾日捕蚊「屍橫遍野」

文: 梁穎心
2023.02.19

立春過後開始回南天,蚊蟲開始出沒點算好?日前有網民實測,以平民價潤膚膏配合捕蚊燈,就可以輕鬆吸引一堆蚊子,還自己一個寧靜夜晚安心睡眠。平民價潤膚膏現時只要29台幣就買到,即刻睇睇8港幣不到的神器是何方神聖!

早前有台灣網民實測潤膚膏捕蚊大法,短短8天已收穫豐厚,屍橫遍野,成效顯著,當中秘密武器是台灣護膚品牌雪芙蘭的滋養霜!只要加上少許雪芙蘭滋養霜,就可以吸引蚊子走過去,再配合捕蚊燈,就能一舉殲滅了。

為甚麼這款潤膚膏深受蚊子喜愛?有人解釋,雪芙蘭裡面的成份「硬脂酸(Stearic acid)」是蚊子喜歡的味道,能夠吸引牠們。另外,有網友推薦綿羊油、嬰兒油、乳液等亦有相同效果。

認住這款藍色包裝的雪芙蘭滋養霜,現時只要29台幣(約7.7港元)就買到,超低成本解決蚊蟲問題!有網民笑稱,以後看到不喜歡的人,就可以幫對方擦雪芙蘭了。

來源:Facebook雪芙蘭

►同場加映:【衝出嚟玩】記者直擊東涌最新櫻花粉色花海大道!昂坪纜車下80棵櫻花樹唯美盛開(附地點+交通詳情)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓