麥美恩手戴戒指疑被求婚成功晒幸福?緋聞男友許文軒孖Mayanne爸媽怕醜合照洩蜜

文: 羅志宏
2023.02.23

即將踏入36歲的麥美恩(Mayanne)日前預先與一眾圈中好友和爸媽慶祝月底的生日,與周奕瑋、駱胤鳴與緋聞男友許文軒開心食飯,期間又準備了生日蛋糕、一大紮鮮花慶祝,令壽星女Mayanne甜笑勁冧,日前在IG社交平台分享開心時刻,更疑似意外洩蜜,被求婚成功?

麥美恩將於月底28日迎來36歲生日,日前與一眾好友預祝生日,並寫道:「等咗三年. 三年啦…終於可以齊人食飯仲要同我慶祝生日#go36 #gogorabbit感恩有你地,呢幾年多謝有你地陪伴,陪我玩﹑陪我傻﹑陪我發夢,人生有個真正癲友的確好極,最後影大合照都要玩野。」

見到Mayanne笑逐顏開,又孖住緋聞男友許文軒(Edmond)搭着膊頭合照,甜蜜合襯,幸福得旁若無人,另外一張與Mayanne爸媽全家福的相,又見Edmond怕怕醜醜行開。其中又有一張相後面玻璃反光,見到Mayanne甜絲絲捧一大紮鮮花,右手中指更戴住一隻戒指,令不少網民猜測Mayanne疑似被求婚成功,紛紛留言送祝福。

疑似求婚消息傳開後,緋聞男友許文軒就在IG「澄清」表示「見我哋兩個企到離行離迾都知咩事啦!紥花唔關我事,個蛋糕都唔關我事(但好好味),隻戒指更加唔關我事(所以直頭唔畀佢出鏡)!」更大膽寫「快啲嫁得出啦!」看來又耍花槍!

►同場加映:    【香港周圍遊】觀塘新開貓貓+雪貂互動體驗所「動物穴」陪伴領養動物!罐罐居酒屋/10款手工班/入場$39起

 

圖片來源:IG@麥美恩、節目截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓