新四十二章|龔嘉欣壓抑式喊戲強忍淚水獲讚感染力十足 謎之清朝女子相片惹熱議

文: 羅志宏
2023.02.24

TVB劇集《新四十二章》劇情進入白熱化階段,昨晚(23 日)劇情講述 Nasa(糖妹飾)為了奪得大寶丹,不但派手下施朗(戴耀明飾)前往柯太(馬海倫飾)家中偷古琴,又找來螢嬌(龔嘉欣飾)告知 Edith (李君妍飾)死訊,並說服阿嬌協助尋找大寶丹令 Edith 起死回生。

女主角龔嘉欣飾演的阿嬌得悉好友Edith死訊後,哭得像個孩子之餘,又因不能被其他人看到哭得更為淒涼;對於嘉欣壓抑式喊功,網民都均為受落,大讚她演技到位:「感受到龔嘉欣係好畀心機做每一場戲,除咗喺房喊嗰段,佢見到 Edith 喺雪櫃裡面嗰場都係做得好有感染力」、「嘉欣呢場喊戲做得好好」。

 

這一集另一亮點落在柯仔(周嘉洛飾)意外發現的一張照片,照片中的清朝女子更引發網民無限想像,紛紛揣測該名女子真實身份,有網民競猜是糖妹之餘,還大嘆分不清 Nasa 到底是忠是奸,令糖妹角色更添神秘感。

 

►同場加映: 【香港周圍遊】觀塘新開貓貓+雪貂互動體驗所「動物穴」陪伴領養動物!罐罐居酒屋/10款手工班/入場$39起

圖片來源:TVB、劇集截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓