Jumbo曾淑雅瑜伽褲上陣戶外開班教普拉提 幾乎清一色全男班學生引網民熱議

文: 羅志宏
2023.03.01

現年31歲的TVB小花曾淑雅(Jumbo),入行以來雖然幕前演出機會不算多,但就憑瑜伽女神的形象在網絡上獲得大量粉絲關注。日前,Jumbo就在IG社交平台上,分享了一輯戶外開班教教普拉提的相片,見她以露腰裝、瑜伽褲上陣,但幾乎清一色全男班學生就意外引起網民熱議。

曾淑雅早於2019年就考獲普拉提導師的資格,日前就去到火炭一個新樓盤的屋苑平台開班教普拉提,並在IG分享教堂靚相,寫道:「好耐冇教普拉提班啦!好開心,可以見到一大班同學仔,今次我就選擇左針對腹嘅Exercise,相信係會辛苦啲。」不過,有網民就發現相中的學生幾乎清一色都是全男班,不禁留言笑謂:「好多男人上堂」、「都係黎睇個瑜伽老師」,而Jumbo其後亦表示其實堂上還有4位女士。

 

 

►同場加映:【著數慳家王】DON DON DONKI銅鑼灣/屯門分店開倉清貨低至1折!人氣藥妝/日用品/家品最平$5

 

圖片來源:IG@曾淑雅

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓