新四十二章|江嘉敏「仙杜拉風」短髮演出靠演技扳回好評 金毛頭邊個話好似鹿晗同林志穎?

文: 羅志宏
2023.03.03

TVB劇集《新四十二章》大結局圓滿落幕,劇情出人意表又迴腸蕩氣,而劇中江嘉敏豁出去剪了一頭「仙杜拉風格」金毛短髮演出,雖然造型評價好壞參半,但亦憑跳脫的演繹扳回不少好評,以演技說話。江嘉敏自己也在社交網上PO短髮靚相,更屢次自爆被人話好似鹿晗、林志穎。

江嘉敏以一頭金毛短髮新造型,在劇集《新四十二章》內演活了「韋小寶轉世」的角色「Mon姐」,將跳脫搞笑的人物形象詮釋得恰到好處,獲不少網民都大讚江嘉敏的演技大躍進。雖然金毛短髮就劣評如潮,江嘉敏慘被笑「向仙杜拉致敬」,但她的演出總算扳回好評。

江嘉敏昔日以長髮形象示人,走甜美路線,為拍劇狠心放棄秀髮,180度大轉變換成「男仔頭」的清爽俐落短髮,令她的長面型更見突出,亦因而屢遭崩壞負評,被指不適合短髮。

不過江嘉敏就似乎自我感覺良好,除了多次以豁達心境在社交網撰文,表示「好多人話我carry到呢個短頭髮,估唔到咁好睇」、「現今嘅年代都冇話女仔一定要係長頭髮」,對自己的短髮look信心十足,更屢自爆「好多人話我似林志穎,鹿晗」,到底誰人有如此慧眼?

 

►同場加映:【著數慳家王】DON DON DONKI銅鑼灣/屯門分店開倉清貨低至1折!人氣藥妝/日用品/家品最平$5

 

圖片來源:IG@江嘉敏

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓