孫慧雪懷孕19週孕肚大到似生得 正式停工暫別《愛·回家之開心速遞》劇組

文: 羅志宏
2023.03.07

藝人孫慧雪(Snow)在今年一月底宣布懷上第二胎,陀B四個月多接近五個月,見到孫慧雪的孕肚已經非精巨大,體積大到似臨盆在即,相當驚人!有見及此,孫慧雪日前回覆傳媒查問時,就表示要暫時停工,暫別《愛·回家之開心速遞》劇組。

現年40歲的孫慧雪自結婚生B後,一直都有keep住拍劇,近年更加入處境劇《愛·回家之開心速遞》劇組,飾演「朱茜(Rachel)」一角後成功入屋,與區瑞偉飾演的「KC」所組成的情侶CP笑料百出,深受觀眾喜愛,估計今次生BB暫時停工後,至少半年時間才能看到孫慧雪的角色出場。

身為靚靚孕婦的孫慧雪,日前就在IG社交網上公開了一系列「大肚寫真」的靚相,見她依然輪廓突出、身材出眾、上圍升級驕人,懷孕19週卻有如此巨肚,一眾網民就留言大讚「最美孕婦」、「大肚嘅靚真係好唔同」、「19週已經那麼大」、「好似雙胞胎咁大」。

 

 

►同場加映:【衝出嚟玩】記者直擊全新市區水上活動中心 半日學識划平板賽艇+直立板!設淋浴間/置物櫃

 

圖片來源:IG@孫慧雪、劇集截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓