謎底解開: 每日 iReserve 供應幾多部iPhone 6?

文:
2014.09.25

文: nith 

iPhone 6,你搶到未? 根據9月20日至9月25日的經驗所得,香港 iReserve 每朝 8am 起開始供預訂iPhone 6 及 iPhone 6 Plus,通常8:01就會無晒大機,8:04起就連細機都全數搶完。蘋果會在之後下午時間再靜雞雞放出iPhone... 問題是,究竟每日iReserve 總共有幾多部供人預約?

據一位於香港蘋果內部 Office  工作的知情人士透露,原來每日 iReserve 可供人預約的 iPhone 6 和 iPhone 6 Plus 總數 (包括所有分店、型號及顏色) 為各約一萬部,換言之每日香港共有約二萬部新機流出市面,有一萬餘人可以成功透過iReserve買機。

 

下一日的萬多名幸運兒裡,會唔會就係你? 不過,原來每日有咁多貨,難怪先達阿哥們真係「收到手軟」仲有時會唔接貨,亦都解釋到點解今次iPhone 6 個價瀉得咁快!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓